י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פגעי הטכנולוגיה

על סף תהום: ההתמכרות שהאפילה על חייו של שמעון

הוא נראה כמוני וכמוך, הוא מסתובב בינינו עם חיוך כרגיל, אבל בתוך תוכו ההתמכרות אוכלת אותו • הגיע הזמן להפסיק לסבול, בדיסקרטיות ובמקצוענות ניתן לסיים את ההתמכרות

על סף תהום: ההתמכרות שהאפילה על חייו של שמעון
אילוסטרציה צילום: FREEPIK

בכל פעם שהוא עשה את זה, הוא ידע שהוא עושה טעות, הוא ידע שזה מזיק לו, שזה מזיק לאשתו ולילדים, שזה מסכן את הבית והמשפחה שלו, ומי מדבר בכלל על ההיבט הדתי... היו לו נקיפות מצפון, אבל הדחף היה חזק יותר. הוא היה מכור.

שמעון (שם בדוי) עומד בכל הסטנדרטים של בן תורה רציני, בערב יש לו שיעור דף היומי קבוע ואחרי הצהריים הוא התחיל להיות 'מיישיב' באיזו ישיבה קטנה בירושלים. הילדים עושים נחת ברוך השם והאישה עובדת במשרה לא רעה בכלל בהיי-טק. החיים הטובים, לכאורה.

אבל לשמעון יש גם סוד מעיק, הוא מנצל כל רגע נתון לגלוש במקומות שאין לתאר בכתב, רח"ל. הוא לא יכול בלי זה. אחת לכמה שעות הוא מחפש איזו פינה שקטה ומתחיל לדפדף בקדחתנות בסלולרי ה'כמעט כשר' שיש לו (זה לצורך התיאום של השיעור, הוא חייב ווטסאפ). פעם אחת מישהו כמעט שם לב, ופעם אחרת היה נדמה לו שאשתו בדקה את המכשיר כשהוא נח, אבל בינתיים היא לא אמרה כלום.

הוא מפחד כי הוא יודע שזה יתפוצץ לו יום אחד בפרצוף. הוא יודע שאי אפשר באמת להסתיר את זה. הוא מספיק חכם בשביל להבין את ההשלכות, את הנזק, את הפגיעה, אבל אין לו שליטה. הוא מרגיש כמעט אבוד.

בשביל שמעון, ובשביל לא מעט כמותו, הקימה 'הולינה' את מרכז הגמילה בקפריסין, מותאם בכל הנדרש לשומרי תומ"צ שנפלו ברשתו של היצר. הדיסקרטיות מובטחת, למעשה, הוא יכול להירשם בשם בדוי, אין צורך שמישהו יהיה מודע לעניין. הוא יעבור שם תהליך מורכב ולא קל, אבל בסופו של דבר הוא יהיה חופשי, הוא יוכל לחזור לילדים נקי ורגוע, לחזור לחיים שהוא כל כך אהב לפני זה.

אם אתה סובל כמו שמעון או אם יש לך בן משפחה שזקוק לעזרתנו - חייג עכשיו חינם 24 שעות ביממה (ניתן גם להשאיר הודעה) ב-072-3952975 או הירשם כאן ואנחנו ניצור איתך קשר.

התמכרות גמילה תאוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד