כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"ראיתי כלה יושבת למרגלות ובוכה"

בעיצומן של שתי חתונות; שריפה באולם

באזור התעשייה תלפיות בירושלים: מספר אזרחים חולצו משריפה שפרצה בחלקו העליון של בניין ברחוב האומן 9 בירושלים. במקום פועלים אחד עשר צוותי כיבוי לצד כוחות הצלה ומשטרה. המפקד על האירוע: "ראיתי כלה יושבת למרגלות הבניין ובוכה. הבטחתי לה שנעשה הכול על מנת שהאירוע יתקיים כמתוכנן"

בעיצומן של שתי חתונות; שריפה באולם
כוחות החירום פועלים בזירה צילום: באדיבות המצלם

מספר אזרחים חולצו היום (חמישי) משריפה שפרצה בחלקו העליון של בניין ברחוב האומן 9 בירושלים, שבו נמצא אולם האירועים "היהלום שבכתר" באזור התעשייה תלפיות בירושלים. בן 40 נפצע במצב בינוני ושלושה בני אדם נפגעים קל כתוצאה מהשריפה.

לוחמי האש שהגיעו לזירה פועלים לכיבוי הדליקה, והצליחו לחלץ לכוד שקיבל טיפול רפואי ראשוני במקום. לאחר מכן פונה לבית החולים להמשך טיפול.

על פי כבאות והצלה, מעט אחרי השעה 17:40 התקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפה באולם אירועים באזור התעשייה תלפיות בירושלים.

כוחות כבאות והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה מפותחת בחלקו העליון של בניין ברחוב האומן 9. בבניין מופעל אולם האירועים "היהלום שבכתר". לוחמי האש החלו מיד בפעולות כיבוי ובמקביל החלו לתור אחר לכודים.

דניאל אילין, חובש איחוד הצלה, מסר: "צוותי כיבוי חילצו מאחד המשרדים גבר כבן 40 במצב בינוני. הענקנו לו סיוע ראשוני לאחר ששאף עשן ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם. כמו כן הענקנו סיוע לשלושה נפגעים קל שסבלו מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן".

לאחר שחילצו את הלכוד והשיגו שליטה בשריפה גילו לוחמי האש מתחנת הבירה בירושלים כי במקום מתוכננות היו להתקיים הערב לא אחת אלא שתי חתונות.

כדי לא לשבש את התכניות החגיגיות, התגייסו לוחמי האש לטובת הזוגות הנישאים הערב. 30 לוחמים עמלים בשעה זו וגורפים את המים רבים באמצעות מגבים.

טפסר אלי אדרי, מפקד תחנת הבירה, שמפקד על פעולות האירוע סיפר: "בזמן שפעלו לכיבוי האש ראיתי כלה יושבת למרגלות הבניין ובוכה. הבטחתי לה שנעשה הכול על מנת שהאירוע יתקיים כמתוכנן. מרגע כיבוי האש התחלנו בפעולות מהירות לפינוי המים, החזרנו את כל מערכות הבניין לפעולה וכעת האורחים כבר עושים דרכם פנימה. עוד תהיה כאן שמחה גדולה הלילה".

שריפה שכונת תלפיות אולם אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד