כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סיפור "מורכב"

"איש הלגו": התחביב של מאור שחילץ ילדים רבים ממשבר

חובב לגו מושבע שהרכיב למעלה מ-3000 דגמים בחייו, החליט להפוך את התחביב להצלת נפשות. בשיתוף פעולה עם 'עזר מציון' הוציא ילדים רבים ממשברים קשים • פעילות זו היא אחת מיני רבות, עמן עזר מציון מצילים נפשות ומסייעים לחולים ברחבי הארץ • ימים אחרונים להגרלה השנתית הגדולה - הצטרפו להצלת חיים ותוכלו לזכות בפרסים יקרי ערך

"איש הלגו": התחביב של מאור שחילץ ילדים רבים ממשבר
התחביב שהציל חיים צילום: unspalsh

מאור, קצין בצה"ל וחובב לגו מושבע (שהרכיב בחייו יותר מ-3,000 דגמים!!!) החליט להפוך את האהבה שלו לקוביות הצבעוניות - לתרומה לקהילה. מאור, שבתחילה בכלל חיפש למי לתרום ארגז גדול של קוביות לגו, נענה להצעת צוות בית "אורנית" של עזר מציון והחל להעביר מדי שבוע חוג לגו לילדים.

ימים אחרונים להגרלה הסינית הגדולה>>>

החוג, שהחל בהשתתפות 3 ילדים סקרנים בלבד, הלך ותפס תאוצה וכיום משתתפים בו מדי שבוע עשרות ילדים עם הוריהם. החוג נמשך כ-3 שעות ובמהלכו בונים המשתתפים דגמים שונים, כשהם מתנתקים מכל ההוויה שבחוץ ומתרכזים ביצירה בלבד. המימון לרכישת ערכות הלגו מגיע מתרומות.

"איש הלגו" - מאור, הפך כבר למותג וכאשר הילדים שומעים שהוא מגיע הם מתקבצים מיד. העיסוק ביצירה מפנה את הראש מהכאב, מהפחדים ומהעצב הגדול, ומכניס בילדים תשוקה וחיים חדשים. גם ילדים שמתקשים לתפקד מוטורית בשל המחלה, לא מוותרים ויושבים במשך שעות כדי לבנות דגמים. מאוד מבקר גם בבתי החולים עצמם ומגיע אל הילדים שמאושפזים בהם.

סביב חוג הלגו ישנם סיפורים מרגשים רבים. כמו ילדים שהיו במצב קשה והחוג "החזיק אותם" וסייע להם לא לחוש את הכאבים, התשישות והסבל, או ילדה שנפטרה והוריה ביקשו ממאור להשלים את הדגם שהיא החלה לבנות, ועוד. אחת האמהות הגדירה את החוג כך: "הסרטן פירק לנו את המשפחה, והלגו הרכיב אותה מחדש...".

בימים אלו מסתיימת ההרשמה להגרלה הגדולה שתתקיים השבוע בה תוכלו לזכות בפרסים יקרי ערך: מאה אלף דולר, רכב יוקרתי, מגוון טיסות לחו"ל ועוד הפתעות רבות נוספות.

זו ההזדמנות שלכם להיות שותפים לפעילות האדירה של עזר מציון, להציל חיים ואולי גם לצאת עם מתן שכרה בצדה…

לחצו כאן להגרלה הסינית הגדולה>>>

לגו עזר מציון הגרלה סינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד