כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
דרמה בארה"ב

החברה שמפיקה את שידורי הערוץ של פוטין פיטרה את כל עובדיה

חברת ההפקות האמריקאית שמפיקה את שידורי ערוץ התעמולה של פוטין 'RT' פיטרה את כל עובדיה במסגרת הסנקציות שמפעילות מדינות העולם, לצד חברות עולמיות מובילות

החברה שמפיקה את שידורי הערוץ של פוטין פיטרה את כל עובדיה
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת ההפקות של ערוץ הטלוויזיה RT America מפסיקה את ההפקות ומפטרת את רוב הצוות שלה, החברה עומדת מאחורי הגרסה האמריקאית של רשת RT במימון רוסיה, פיטרה אתמול (חמישי) את רוב הצוות שלה. כך לפי הדיווח ברשת CNN.

מישה סולודובניקוב, המנהל הכללי של חברת ההפקות 'T&R הפקות', אמר לצוות העובדים כי החברה "תפסיק את הייצור בכל מיקומיה כתוצאה מהפרעה עסקית בלתי צפויה".

"למרבה הצער, אנו צופים שהפיטורין יהיו קבועים, כלומר זה יביא להפרדה קבועה מהעסקה של רוב עובדי T&R בכל המקומות", כתב סולודובניקוב בתזכירו לעובדים.

המשמעות של הפיטורים תהיה סוף לערוץ RT America. הרשת היא אחד משופריו העיקריים של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שמשדרת בארה"ב, ירדה מהאוויר מוקדם יותר השבוע על ידי DirecTV. ספקית הלוויין הייתה אחת משתי ספקיות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב שהובילה את הרשת. והיא הפסיקה לשדר בגלל הסנקציות נגד רוסיה.

יצוין כי אוקראינה פנתה לישראל מספר פעמים במהלך ימי הלחימה וביקשה לסגור את שידורי הטלוויזיה הרוסית בישראל, שלדבריהם מפיצים שידורי תעמולה בעד פוטין, בעודו טובח באזרחים חפים מפשע ומפר ריבונות של מדינה דמוקרטית.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין תעמולה סובייטית תעמולה שקרית הטלת סנקציות הפקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד