ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ומה דעתו על המלחמה

השר שהתפטר מהממשלה באיום על הקואליציה

השר לשעבר אלי אבידר שרק לפני כשבוע התפטר מהממשלה ושב לכנסת, מאיים על הקואליציה | על המלחמה באוקראינה: "אנחנו חייבים להפסיק לפחד. מאז קום המדינה הרוסים לא באמת תומכים בנו. הרוסים תמכו בפלסטינים תמיד, תמכו באיראן תמיד, תמכו במכירת כורים גרעיניים לאיראן"

השר שהתפטר מהממשלה באיום על הקואליציה
במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

באירוע שבת תרבות בראשון לציון שיגר חבר הכנסת אלי אבידר 'ישראל ביתנו' איום על הקואליציה באם לא יקדמו את הצעת החוק שתמנע מאדם עם כתבי אישום להתמודד על תפקיד ראש הממשלה, הצעה אותה הגיש כבר בשבוע שעבר.

"הנחתי ביום שני השבוע את 'חוק הנאשם' כדי ליצור הסכמות עם הקואליציה לגביו. אם לא יהיו הסכמות, אני מכיר דרכים אחרות להעביר אותו", הודיע חבר הכנסת אבידר, שהוא רומז כי הדבר עלול להוביל למשבר פוליטי.

אלי אבידר מכריז על התפטרותו מהממשלה. | צילום: ערוץ כנסת.

בנוסף התייחס ח"כ אבידר להתנהלות הקואליציה: "המטרה שלי היא לשמור על יציבות הקואליציה. שימו לב שהלכתי עם הקואליציה השבוע באופן מלא. הקואליציה יכולה לסמוך עליי כל עוד לא תמשיך את התהליכים האנטי דמוקרטיים של ממשלת נתניהו ותשמור על חירות האזרח".

בדבריו קרא השר לשעבר אבידר כי על ישראל לקחת חלק בסנקציות שהוטלו במערב כנגד רוסיה, "אנחנו חייבים להפסיק לפחד. מאז קום המדינה הרוסים לא באמת תומכים בנו. הרוסים תמכו בפלסטינים תמיד, תמכו באיראן תמיד, תמכו במכירת כורים גרעיניים לאיראן, נגדנו, כשאנחנו הזהרנו את העולם שזה מסוכן. זכותנו לבוא ולהגיד לרוסיה שאנחנו לא מרוצים ממה שהם עושים באוקראינה. לדעתי ישראל צריכה להצטרף לסנקציות נגד רוסיה", אמר.

נזכיר כי רק לפני שבוע התפטר ח"כ אלי אבידר מחברותו בממשלה, לאחר שהחזיק בתואר 'שר ללא תיק' כשמונה חודשים ולא קיבל ארגז כלים לפעולה. אבידר שב לכנסת ובקואליציה נכנסו לכוננות ספיגה.

אלי אבידר כתב אישום ראש ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד