כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צפו

חייל רוסי שנשבה: "רוסיה רוצחת תינוקות"

חייל רוסי שנתפס ע"י צבא אוקראינה, התחנן בפני משפחתו לא להאמין ל'תעמולה' של מוסקבה ומודה שחיילים רוסים הורגים ילדים ותינוקות ומכים אזרחים באוקראינה.

חייל רוסי שנשבה: "רוסיה רוצחת תינוקות"
החייל הרוסי צילום: צילום מסך

חייל שנלכד על ידי כוחות אוקראינים, הפציר באזרחי רוסיה לא לסמוך על מה שהם שומעים בטלוויזיה הרוסית, הוא טען שהקרמלין הם אנשים 'שטופי מוח'. בסרטון, שפורסם בפייסבוק על ידי משרד ההגנה האוקראיני, טוען החייל כי חיילים רוסים הורגים אזרחים ותינוקות באוקראינה.

הוא אמר: "מה שקורה כאן באוקראינה הוא הכל באשמתה של רוסיה. לא אוקראינה ולא אף אחד אחר. חיילים רוסים הורגים אנשים אזרחים, תינוקות נרצחים".

הלוחם הרוסי, ששמו אינו ידוע, אמר כי למרות שהוא שבוי של האוקראינים הוא בסדר ואין מה לדאוג כשהוא שלח את המסר לאזרחים רוסים. הוא טוען שממשלת רוסיה "שוטפת את המוח של אזרחי רוסיה", ואמר שזה לא נכון שהאוקראינים הם 'עם רע'. הוא תיאר את החיילים הרוסיים כ'בשר תותחים'.

הוא טוען עוד, כי כ-8,000 עד 10,000 חיילים נהרגו מאז החלה הפלישה, טענה עליה חולקת מוסקבה שפרסמה נתונים לראשונה ביום רביעי האחרון, רוסיה טענה כי רק 500 חיילים נהרגו.

"אנחנו התוקפן, אנחנו בשר התותחים", הוא אומר. החייל ממשיך ואומר כי הוא נפצע באוקראינה, אך מאז קיבל טיפול, הוא תיאר אזרחים אוקראינים כ"חביבים מאוד". בכיתוב לצד הסרטון כתב שירות הביטחון האוקראיני: "התוקפן מתחנן בפני קרוביו לא לסמוך על אף מילה שנשמעת בטלוויזיה הרוסית, כי שלטונות הקרמלין שוטפים את המוח בכוונה בשקרים, הכובש מודה שרוסיה היא התוקפן, החיילים שלהם מכים אזרחים והורגים ילדים".

מלחמת אוקראינה רוסיה טבח המונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד