י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המסע של 'טמבור': כך נוצר טרנד הצבעים של 2013

עונת הצבע 2013 של 'טמבור' מאופיינת בטרנד של מסעות • 'טמבור' מציגה ארבעה סיפורי מסע: מסע אל השקט, מסע לשורשים, מסע בצוותא ומסע אישי

מסע עצמי
מסע עצמי

את פתיחת עונת הצבע 2013 חגגו ב'טמבור' בהשקת מניפת הצבעים 'לגעת בצבע', מניפה המחולקת לשמונה משפחות צבע המכילות יחדיו לא פחות מ-1,561 צבעים, ואשר בפיתוחה הושקעו מאמצים רבים במשך שלוש שנים. יחד עם זאת השיקה 'טמבור' סדרת אפקטים חדשה וכמה מוצרים חדשניים בסדרת העלית של החברה – סופרקריל.

מהו הטרנד המוביל השנה בעולם הצבע? ניבה יחיאב, מנהלת העיצוב של 'טמבור', מסבירה את הקו שהנחה את פיתוח המוצרים לשנה זו: "כבר אמרו לנו לא פעם – החיים הם מסע. למה דווקא מסע? כי במילה אחת טמונות כל כך הרבה אפשרויות - מהולות בסקרנות, הרפתקנות, אומץ ותעוזה. כל מה שדרוש לנו כדי להתמודד עם מה שצופן לנו העתיד. עם הלא נודע", אומרת יחיאב, ומוסיפה: "זה הזמן לפתוח דף, לצלול אל הצבעים ולגלות עולמות חדשים. זה סיפור המסע של טמבור. לעת עתה".

את סיפור המסע של 'טמבור' מחלקים בחברה לארבעה סוגי מסעות שונים:


מסע אל השקט Simple Serenity

רגע של שקט בתוך ההמולה, הכול מסביב מתבהר. המחשבה הופכת צלולה – לבנה, נקייה. עכשיו אפשר לנשום עמוק. להתחיל מהתחלה. הצבעים לוקחים אותנו למסע רגוע, פותחים בפנינו מרחבים חדשים – מציירים את הכול מחדש בצבעים בהירים. המרקמים שקופים ואווריריים, מאפשרים לנו להביט קדימה ולראות למרחקים. עכשיו – הכול הופך ברור יותר.

מסע אל השורשים Earth Rituals

המתכון הסודי של סבתא, זה שזקוק לתיבול מדויק כדי לשחזר את הטעם, שעוטף אותנו בחום מלטף ומחזיר אותנו הביתה. הצבעים לוקחים אותנו למסע בעקבות המסורת העתיקה של עבודת אומן בחומר, באבן ובבד. המרקמים מספרים לנו על ימי קדם, חושפים עוד טפח מהעבר. אולי נמצא שם את התבלין שחיפשנו?

מסע בצוותא Urban Mosaic

פזל ענק, אלפי חלקים פזורים מסביב. מתחילים את מלאכת ההרכבה מחלק אחד, ממנו יוצרים פינה, אליה מצטרפת פינה נוספת, ועוד ועוד חלקים – היוצרים מסגרת. חלקים בודדים הופכים לשלם. כל אחד תורם את חלקו – וביחד יוצרים תמונה חדשה, סיפור חדש. הצבעים לוקחים אותנו למסע מסחרר של שילובי גוונים חזקים ובוהקים.


מסע אישי Radical Pastels

רגע פרטי, לבד. זו הזמנה לצלול פנימה, אל תוך עצמי. לבדוק גבולות, רצונות, משאלות, ואז לתת להן לפרוץ החוצה, לבטא את עצמי, למצוא את הקול שלי, את הצבע שלי, ולספר את הסיפור האישי שלי. הצבעים לוקחים אותנו למסע פורץ גבולות. תעוזה מהולה באיפוק, פינות חדות ומחברים עגולים. אל תוך עצמי.

רוצים לצאת למסע של צבע? טמבור מציעה לכם את חווית הצביעה המושלמת ומזמינה אתכם להתייעץ עם מומחי טמבור בבית טמבור המחודש בבני ברק ברחוב מבצע קדש 56, או באמצעות שיחה לטלצבע: ,1-700-533-533 שתהיה לכם עונה מלאת צבע!
טמבור טרנד מניפת צבע מסע צבעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד