כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אוקראינה לא נכנעת

שר ההגנה: "האויב משליך ציוד לחימה ובורח"

שר ההגנה של אוקראינה אולקסי רזניקוב בפוסט בפייסבוק: "אנחנו ממשיכים להדוף את האויב, הכובשים הרוסים לא יכלו להשמיד אותנו, הם לא יכולים לשבור אותנו, כל מתנדב, כל אזרח באוקראינה ממשיך להגן על המדינה שלנו, על חיינו"

שר ההגנה: "האויב משליך ציוד לחימה ובורח"
שר ההגנה האוקראיני צילום: מהפייסבוק

שר ההגנה האוקריאני פרסם פוסט לוחמני בפייסבוק בו הוא קורא למפלתה של רוסיה: "חיילינו מתקיפים את האויב, האויב מאבד ציוד לחימה רב, הם פשוט זורקים את הציוד ובורחים האויב ימות מהנשק שלו, הקרמלין עדיין לא רוצה לקבל ולהכיר בפיאסקו שלו, אבל הזמן הזה קרוב.

חוסר שביעות הרצון והדמורליזציה בקרב כוחות הכיבוש גוברים. הם מבינים את המצב, כמו גם לכמה אוליגרכים רוסים. יש יותר ויותר מקרים של חוסר רצון להילחם.

האויב ממשיך לסבול אבדות משמעותיות, כמעט 90 מטוסים ומסוקים הושמדו, הם מופלים על ידי הגנה אווירית, נחתים, הסייברים שלנו ברחבי המדינה. כמה טייסי אויב נלכדו - אלו יהיו עדים חשובים בבית הדין הצבאי הקרוב.

בזמן שמישהו מפחד לסגור את השמיים באוקראינה, הצבא שלנו עושה את העבודה שלו ומשמיד את האויב. היחידות החזקות ביותר של האויב הובסו, האויב נעצר בקייב ובחרקוב, בניקולייב, אודסה היא המלחמה הבאה שלנו.

הקרמלין דחה סופית את הניסיונות להסתיר את כוונותיו, הם באו להרוס את המדינה שלנו, להרוס את עמנו, הם לא יצליחו, הם במלחמה עם נשים וילדים, הם לא הביסו את החיילים שהגנו על חרקוב, הם פתחו במלחמה עם אוניברסיטת חרקוב, הרוסים הם טרוריסטים רגילים, והם המחבלים שיושמדו.

האויב יורה, אבל אנחנו עושים הכל כדי לאבטח מסדרונות הומניטריים, להוציא את אנשינו מההפגזות ולספק סיוע הומניטרי, לא נשאיר אף אחד מאחור ונחזור בקרוב מאוד.

כיום, אוקראינה ממשיכה לקרוא לעולם החופשי: ילדים ונשים אוקראינים מצילים את ילדיכם ונשים במחיר חייהם כאשר אתם מהססים לסגור את השמים. הגברים שלנו מצילים אתכם במחיר חייהם, בזמן שאתם מפחדים לסגור את השמיים, מזמן הפסקנו לפחד מהדימוי שנוצר על רוסיה הגדולה, אנחנו נלחמים בכל הכוח, הניצחון קרוב, תהילה לאוקראינה".

מלחמת אוקראינה רוסיה שר ההגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד