כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מרגישה שברירית"

מלכת אנגליה עוברת לעבוד מהבית; "הארמון ייכבש"

מלכת אנגליה אליזבת' השנייה עוזבת את ארמון בקינגהאם והופכת את טירת וינדזור למעונה הראשי. התקשורת הבריטית: המשמעות היא שהארמון "ייכבש" על ידי הנסיך צ'ארלס וקמילה לכשיהפכו למלך ומלכה, עם מותה של אליזבת השנייה

מלכת אנגליה עוברת לעבוד מהבית; "הארמון ייכבש"
ארמון המלוכה הבריטי צילום: unsplash

מלכת אנגליה אליזבת' השנייה, בת ה-95, החליטה לעזוב את ארמון בקינגהאם המלכותי ולהפוך את טירת וינדזור למעונה הראשי.

גם אנשי הצוות שתפקידם הוא בין היתר לנהל את הלו"ז של המלכה, מעוניינים לצמצם את נסיעותיה, זאת לאחר שאמרה כי היא "מרגישה שברירית". על פי הדיווחים, במהלך שיחה עם אנשי שירות ההגנה הבריטיים, אמרה המלכה: "כפי שניתן לראות, אני לא יכולה לזוז".

על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, בעקבות הידבקותה בנגיף הקורונה לפני מספר שבועות, בחרה המלכה "לעבוד מהבית", והיא צפויה לערוך פגישות עם גורמים רשמיים ומכובדים אחרים בביתה שבברקשייר. יצוין כי המלכה לא בילתה בארמון הלונדוני לילה אחד כבר שנתיים – מאז מרץ 2020.

היא בילתה חלק ניכר מתקופת הסגרים בוינדזור עם הנסיך פיליפ עד מותו בשנה שעברה, כשהם נמצאים עם צוות מצומצם בלבד.

במקביל, בארמון המלוכה בבקינגהאם מתבצעים השיפוצים שיימשכו עד שנת 2027, עובדה שככל הנראה השפיעה גם על החלטת המלכה. בדיילי מייל הבריטי נכתב כי המשמעות היא שהארמון "ייכבש" על ידי הנסיך צ'ארלס וקמילה לכשיהפכו למלך ומלכה, עם מותה של אליזבת השנייה. ה"סאנדיי טיימס" מצטט את המתעד המלכותי הוגו וויקרס שאמר "ווינדזור הוא המקום שהיא אוהבת. יש לה את הזיכרונות שלה עם הנסיך פיליפ שם, יש לה את סוסי הפוני שלה שם ומשפחה בקרבת מקום. זה הגיוני". הוא מוסיף שטירת ווינדזור גם מקרבת את המלכה לשניים מארבעת ילדיה.

מלכת אנגליה המלכה אליזבת ארמון בקינגהאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד