כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שבר על שבר

חיה ברכה ע"ה נפטרה חודשים אחרי בעלה

מספר חודשים אחרי בעלה, הלכה לעולמה האישה החשובה והצנועה מרת חיה ברכה למפין ע"ה ממנצ'סטר שבאנגליה. ארונה יגיע לישראל והיא תובא למנוחות הערב בירושלים 

חיה ברכה ע"ה נפטרה חודשים אחרי בעלה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: בשבת קודש הלכה לעולמה האישה החשובה והצנועה מרת חיה ברכה למפין ע"ה ממנצ'סטר שבאנגליה והיא בת 82 בפטירתה. 

מדובר בשבר על שבר במשפחת למפין, שכן בחודש כסלו האחרון בשבת פרשת תולדות הלך לעולמו בעלה, הרה"ח ר' דוד ישכר דב למפין ז"ל, מזקני וחשובי בעלזא במנצ'סטר, כשהוא בן 85 בפטירתו.

היא נולדה לאביה הרה"ח ר' אברהם דוד בילאנדר (מאירי) ז"ל מראדעם-בני ברק, יחד עם בעלה ר' דוד הקימו את ביתם במנצ'סטר שבבריטניה, שם קבע בעלה את מקום תפילתו בבית המדרש של חסידי בעלזא בעיר, והיה מזקני וחשובי החסידים בקהילה החרדית. ר' דוד היה מלמד תשב"ר, חינך את צעירי הצאן לתורה ועבודה וגידל דורות של יהודים יראים ושלמים.

רעייתו ע"ה עמדה לימינו בכל פעילותיו במסירות נאמנה, היא הקפידה על קיום המצוות ומנהגי ישראל, היא הצטיינה בשלימות המידות ותפילותיה היו לשם דבר והייתה מבקיעה שערי שמים. 

גידלה וחינכה את ילדיה והקימה דורות ישרים ומבורכים, בניה וחתניה מכהנים כדיינים, רבנים ומרביצי תורה - גם בקהילת בעלזא במנצ'סטר, בנה הגאון רבי אברהם משה למפין מכהן כראש הכולל וחתנה הגאון רבי אהרן גרינפלד מכהן כרב ומו"צ קהילת בעלזא בעיר.

הלווייתה התקיימה היום בלונדון מביהמ"ד המרכזי של חסידי בלונדון בדרכה לארה"ק. כאן הלוויתה תתקיים הלילה בשעה 23:00 מבית הלוויות סנהדריה בירושלים דרך בית המדרש הגדול בקרית בעלזא לחלקת קהל מחזיקי הדת בהר המנוחות שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

חסידות בעלזא מנצ'סטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד