כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כפיות טובה

יצא מהכלא בזכות טראמפ ומאיים לרצוח את חתנו ג'ארד קושנר

האיש שטראמפ חנן מהכלא סמוך ממש לסיום תפקידו כנשיא ארה"ב, פוער את פיו בביטויים נוראיים על חתנו היהודי קושנר, ומאחל ישיבה בכלא לטראמפ עצמו

יצא מהכלא בזכות טראמפ ומאיים לרצוח את חתנו ג'ארד קושנר
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הבית הלבן חנן את רוג'ר סטון, לפני סיום כהונתו של הנשיא טראמפ ב-2020, סטון הורשע בשיבוש חקירת ההתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב ב-2016, במתן עדות שקר לקונגרס ובהטרדת עד. הוא נידון לשלוש וחצי שנות מאסר, אך טראמפ חנן אותו, והוא בהמשך תקף את טראמפ.

ביום האחרון של הנשיא דונלד טראמפ בתפקיד, רוג'ר סטון יועצו של טראמפ לשעבר זעם על כך שחברו סירב לחון שורה של מקורביו וחבריו, והאשים בכך את חתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר.

סטון ממש התפרע נגד קושנר ואשתו, איוונקה טראמפ, שרכשו לאחרונה מגרש של 32 מיליון דולר ליד מיאמי, ושכרו דירה בקרבת מקום.

סטון היה באותו זמן מתועד כל הזמן לרגל סרט שנעשה על חייו ועל עבודתו עם טראמפ, הוא אמר לאלחנדרו מאיורקס, שהיה חלק מממשל טראמפ, כי "בעוד שבועיים הוא עובר למיאמי, הוא הולך לקבל מכות, הוא צריך לקבל מכות. וצריך לומר, הפעם אנחנו פשוט מרביצים לך, בפעם הבאה אנחנו הורגים אותך" כשהוא מודע לכך שיוצרי הסרט שתיעדו אותו בקרבת מקום שומעים הכל. אלחנדרו לחץ על סטון לומר שהוא מתלוצץ. "לא, לא, זה לא בצחוק. לא מתבדח. זו לא בדיחה". השיב סטון. כך דווח ה'וושינגטון פוסט'.

מאוחר יותר באותו יום, במכונית עם יוצרי הסרט, חזר סטון לנושא קושנר במהלך שיחה עם חבר בשם טום. סטון אמר שקושנר צריך "להיענש בצורה האכזרית ביותר האפשרית, זה יהיה מוות מוחי כשאסיים איתו".

סטון יצא גם על דונלד טראמפ, ואמר שהוא בגד בחברים שלו, וראוי להדחה וכי הוא "הטעות הגדולה ביותר בהיסטוריה האמריקאית". סטון הוסיף כי טראמפ עלול להיות חשוף לתביעה על ידי הרשויות הפדרליות במנהטן לאחר שסירב לחון אותו מראש. "עונש טוב וארוך בכלא ייתן לו הזדמנות לחשוב על זה". אמר סטון.

לאחר סיום השיחה הוא פנה ליוצרי הסרט. "ברור שאם תשתמשו במשהו מזה, אני ארצח אתכם" הוא אמר.

דונלד טראמפ ג'ארד קושנר חנינה לנשיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד