י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מסע משפחתי

בזמן שהשר אלקין לצד פוטין, האח נמלט מהפצצות רוסיות בחארקיב

השר זאב אלקין טס בעיצומה של השבת האחרונה עם רה"מ בנט, לפגוש בנשיא רוסיה ולדימיר פוטין | באותה העת, נמלט אחיו של השר מהעיר המופגזת ע"י צבא רוסיה 

בזמן שהשר אלקין לצד פוטין, האח נמלט מהפצצות רוסיות בחארקיב
אלקין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד האח, השר זאב אלקין יושב לצד ולדמיר פוטין ששלח עשרות אלפי חיילים לפלוש לאוקראינה, האח, תושב חארקיב ניצל את ההפוגה של הפצצות בעיר חרקוב ונמלט בדרכו למקום מבטחים.

על תסריט שכזה לא חשבו התסריטאים השנונים ביותר, על פי דיווח של הפרשן 'שלום ירושלמי ב'זמן ישראל', בעת שהשר זאב אלקין נועד בשבת האחרונה עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין בקרמלין שבמוסקבה, אחיו שמתגורר בחארקיב שבאוקראינה נמלט מהעיר המופגזת על ידי חיילי אותו נשיא, שפוגש באותה שעה באחיו זאב.

אלקין האח יצא מהעיר חארקיב יחד עם בנותיו, העיר שבה נולדו האחים אלקין, השנייה בגודלה באוקראינה, היא אחת הערים המופצצות ביותר במתקפה הרוסית שלפי דיווחים נהרגו בו עשרות אזרחים, המוסדות המרכזיים בעיר נחרבו והעיר סובלת ממחסור במזון ותרופות.

אלקין יליד אוקראינה הפך עם השנים לדמות המקורבת ביותר לנשיא הרוסי פוטין, במשך השנים האחרונות הוא היה שם בחדר עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו וכעת כבר בפגישה שנייה לצד ראש הממשלה נפתלי בנט.

כעיקרון מגיע אלקין כמתורגמן מעברית לרוסית אך בפועל הוא מגיע כמומחה לענייני פוטין שיודע לזהות את האיש הנוקשה. 

זאב אלקין ולדמיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד