כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שמעה זמזום תוך כדי עישון

אישה שהפילה מל"ט עם צנצנת עגבניות לא מתחרטת

תושבת קייב הבירה הפכה לגיבורה כאשר הפילה מל"ט בצורה הכי פרמטיבית שאפשר לעלות על הדעת. כאשר שמעה זמזום במרפסת ביתה בעודה מעשנת להנאתה - שלפה מתחת לכסא צנצנת עגבניות והשליכה לעבר המל"ט שנפל והתנפץ

אישה שהפילה מל"ט עם צנצנת עגבניות לא מתחרטת
אילוסטרציה צילום: pixabay

אזרחית אוקראינה הפילה מל"ט מהאוויר באמצעות צנצנת שימורים של עגבניות ושזיפים. אתר החדשות האוקראיני Liga.net.ua שוחח עם האישה - הידועה רק בשם אלנה - והיא חלק מקבוצה נמרצת הנוקטת עמדה נגד רוסיה.

היא סיפרה ל'ליגה נט' שהיא ישבה במרפסת דירתה בקייב ועישנה כשהרחפן הופיע לפתע מול עיניה. היא השליכה לעברו צנצנת שימורים של עגבניות ושזיפים שאוחסנו מתחת לכיסא שלה, כדי לעצור את המל"ט למקרה שהוא יירה לעברה.

למרבה הפלא, היא הפילה אותו מהאוויר - ונולדה אגדה, כשנפוצה השמועה שהיא 'נטרלה מטוס ללא טייס באמצעות קופסת שימורים של מלפפון חמוץ' והנושא הפך לוויראלי ברשתות החברתיות.

כאמור אתר LIGA.Life שוחח עם האישה שהפילה את המל"ט לפני כמה ימים, ועל החיים שלה ושל משפחתה בקייב בצל התופת. אלנה הסכימה לדבר עם האתר מבלי לתת את שמה ותמונתה - שכן כרגע היא חוששת לנקמה.

"זה היה בין הערביים, השמש עדיין לא ירדה", סיפרה אלנה, "ישבתי במרפסת ועישנתי, אני רואה שמשהו צף לאט. בהתחלה חשבתי אולי עורב, ואז שמעתי זמזום".

היא מעולם לא ראתה מל"ט מקרוב לפני כן. עם זאת, כששמעה את הצליל, הבינה שהגוף הניצב מולה הוא בהחלט לא ציפור, היא חיפשה משהו מתאים לשגר לתוך המל"ט של האויב, אבל באותו רגע היא חשבה שעד שהיא תרוץ לחדר ותחזור, היא תפסיד זמן והרחפן עלול להיעלם. במקום זאת, צנצנות שימורים עמדו מתחת לכיסא שלה.

אלנה תפסה צנצנת אחת ושיגרה אותה בעוצמה לעבר המל"ט: "כנראה מפחד, כי פחדתי, ומה אם יתחילו לירות עליי משם, כמה חבל על העגבניות האלה, אני לא יודעת מאיפה הסיפורים על המלפפונים הגיעו".

אחר כך היא ובעלה הסתובבו בבית, אספו את שרידי המל"ט ופיזרו את ההריסות בפחי אשפה שונים: "כי אנחנו לא מבינים את האלקטרוניקה הזו. אולי זה עוקב אחרינו", הסבירה.

תמונות של מיכל שבור עם חמוצים הופצו באינטרנט, כאילו כדי לאשש את האגדה. אלנה טוענת שאלה תמונות מזויפות. והיא לא צילמה את הצנצנת השבורה: "זה לא הזמן לצלם". לדברי אולנה, המל"ט שוגר על ידי בוזזים שמחפשים דירות ללא בעלים: "הם כבר הלכו לכניסה שלנו, שכנה הבחינה בצעירים חשודים, וכשהתחילה לשאול בקול מי הם ומאיפה הם באו. הם ברחו במהירות".

מטוס ללא טייס עגבניות מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד