י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ארבעה דולרים

קשיש נשדד והותקף בזמן שהמתין להסעה לבית הכנסת

קשיש בן 91 הותקף על ידי אלמוני ששדד אותו והיכה אותו נמרצות אמש בשעות הבוקר, בשכונת פלטבוש שברובע ברוקלין בניו יורק | צפו

קשיש נשדד והותקף בזמן שהמתין להסעה לבית הכנסת
השומרים פלטבוש בזירה צילום: השומרים פלטבוש

קשיש בן 91 הותקף על ידי אלמוני ששדד אותו והיכה אותו נמרצות אתמול (שני) בשעות הבוקר בשכונת פלטבוש שברובע ברוקלין בניו יורק, התקיפה התרחשה באזור רחוב מזרח 14 בסביבות השעה 6:30 בבוקר.

מתנדבי ארגון השומרים של פלטבוש הגיעו לזירה ומשם מיהרו לבית הכנסת לשם נלקח הקורבן.

האיש נפגע בפניו ובראשו במוט מתכת, וכספו נלקח. הוא פונה על ידי ארגון הצלה של פלטבוש לבית חולים מקומי עם חבלות בפנים. על פי הדיווח באתר 'פלטבוש סקופ' לא הוחלפו מילים בין האנשים, ולא נאמרו מילים אנטישמיות, משטרת ניו יורק וארגון השומרים עובדים על להוציא את צילומי מצלמות האבטחה.

על פי ארגון השומרים, הקשיש בן 91 עמד ברחוב 14 מזרח בשעה 6:25, והמתין לנסיעה הקבועה לבית הכנסת, כאשר לפתע פנה אליו אדם שדרש כסף. הקשיש מסר את כל המזומנים שהיו עליו, ארבעה דולרים. השודד הלא מרוצה החל לחפש בכיסיו של האיש, ומשלא מצא עוד כסף, היכה אותו במקל מתכת על פניו.

ההסעה של הקשיש הגיעה זמן קצר לאחר מכן. הוא נלקח לבית הכנסת, ואז הוזעקו השומרים, הצלה ומשטרה. הקורבן, שעינו הייתה נפוחה מאד פונה לבית החולים, שם הוא קיבל ארבעה תפרים.

שוד קשישים פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד