י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מציעים סיוע ומטיפים על 'אותו האיש'

כך מנצלים המיסיונרים את המשפחות היהודיות מאוקראינה

ארגון מסיונרי ששואף להפוך יהודים לנוצרים, מקדיש זמן וכסף כדי לשכנע יהודים עולים מאוקראינה להצטרף לארגון, באתר הארגון נאמר, כי "אנחנו עוזרים לכולם, בואו והצטרפו אלינו"

כך מנצלים המיסיונרים את המשפחות היהודיות מאוקראינה
מחאה נגד מיסיונרים, ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90    

ארגוני מיסיון מנצלים את המצב שבו יהודים רבים מגיעים מאוקראינה, ללא ידע נרחב ביהדות, והם מגיעים לשדה התעופה בן גוריון ומנסים לשכנע יהודים אוקראינים להצטרף לקהילה שלהם, קהילה נוצרית שמנסה להפוך ליהודים לנוצרים, אחד הארגונים פרסם באתר שלו כי "כולם מוזמנים", וציין כי "הארגון מקדיש זמן ומאמץ רבים כדי לסייע לארבע משפחות אוקראיניות לעבור דירה בישראל לאחר שנמלטו מאזור המלחמה".

הארגון מציין כי: "לא רק פגשנו אותם בשדה התעופה, אלא גם מצאנו וריהטנו עבורם את הדירות, הודות לתרומות מהקהילה. האנשים האלה השתתפו באסיפות הקהילה שלנו וכמה מהם כבר קיבלו את 'אותו האיש'. לפני חג הפסח אנו מתכננים להטביל 15 איש. נא להתפלל לעוד אנשים שיכולים לעזור לקהילה שלנו, באופן קבוע יש לנו כ-70 מבוגרים, פלוס ילדים. עכשיו, אנחנו צריכים מקום גדול יותר".

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הכספים של הארגון שלא נוצלו לאוקראינים, מתוכננים לשמש לניצולי שואה כאן בישראל. הארגון גם דן במצב שנוצר שנשים וילדים מגיעים ללא הגברים, "ולכן חשוב במיוחד לתת תשומת לב לילדים ולספק להם שיעורי תנ"ך" מציינים ראשי הארגון.

שאנון נוסן מארגון 'בינינו' הנאבק במיסיון, וכבר חשף נוצרים רבים המתחזים כחרדים, אומרת ל'בחדרי חרדים', כי "אין ספק שאנחנו במצב משבר, וממשלת ישראל נמצאת במצב של "כל הידיים על הסיפון" כרגע המיסיונרים מנצלים את המצב בצורה גסה, והקבוצה הספציפית הזו לא עושה מאמץ להסתיר את כוונותיהם, הם מתפארים בפני תומכיהם שהם הקימו חנות בשדה התעופה, מציעים סיוע הומניטרי ומסבירים על 'אותו האיש', מדאיג ביותר הוא שהם מדווחים שהם כבר המירו 15 אנשים ומתכננים להטביל אותם לפני פסח".

שאנון מציינת כי בשיחת ועידה שהארגון שלה השיג, נשמעים אנשי הקבוצה עם תיאור, איך הם מכוונים בעיקר לנשים ולילדים שנמצאים כאן בלי הגברים, ורוצים להעניק שיעורי תנ"ך לילדים האלה.

"כן! אנחנו במצב משבר, אבל במקביל יש לנו מחויבות כלפי אחינו ואחיותינו היהודים. הם בורחים מאיום פיזי ממשי המבקש ליטול את חייהם, רק לנחות בארץ הקודש ולהתקבל בשדה התעופה על ידי המבקשים להרוס את נשמתם, מדינת ישראל חייבת להיות מקום מקלט בטוח לעם היהודי, ואסור לאפשר זאת".

אותה קבוצת מסיונרים גם פרסמה בחודשים האחרונים כי הם מתכננים בארה"ב ימי חופשה מיוחדים בקיץ הקרוב, כדי לגרום לאנשים להתנצר, והם מציעים ימי נופש מסובסדים.

שאנון נוסן פליטים יהודים פליטים מאוקראינה מלחמת אוקראינה רוסיה ארגון בינינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד