כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הפתרון לחולשה

אישה ברזל: כך חזרתי להיות אישה שמחה!

"את חיוורת מאוד, מה קרה"? - השיחה הזו מתנהלת כמעט מדי יום בצורה כזו או אחרת בין אנשים שונים • זו הסיבה בגללה העייפות והחולשה משתלטות עלינו וזהו הפתרון לתופעה

אישה ברזל: כך חזרתי להיות אישה שמחה!
אשה עצובה צילום: FREEPIK

"את חיוורת מאוד, מה קרה"? נבהלה רותי כשראתה את אחותה, יהודית. "גם את מתחילה? אני שומעת את המשפט הזה הרבה לאחרונה. האמת שאני עייפה יותר וחסרת חיוניות, אבל לא מרגישה חולה..." היא חיבקה את רותי ונכנסה אל המטבח לבדוק אם יש עוגה טעימה. "אני חושבת שחסר לך ברזל. זה קרה לי גם וגיליתי זאת די במקרה, רק משום שנלחצתי מנשירת שיער וערכתי בדיקות". הקלה ניכרה בפניה של יהודית. "יודעת מה? את צודקת. איך לא חשבתי על כך בעצמי? שכנעתי את עצמי שהתשישות מגיעה מהטיפול בבית והלחץ בעבודה, אך באמת הגיוני שיהיה חסר לי ברזל. אני מתקשרת למוקד לקבוע לי תור. לא יועיל – לא יזיק".

פלורויטל במחיר מבצע מיוחד בעשרה ימים הקרובים. מהרי לרכוש עכשיו>>

השיחה הזו מתנהלת כמעט מדי יום בצורה כזו או אחרת. לא מעט אוכלוסיות בסיכון לחוסר ברזל, כמו נשים ובנות בימים נשיים, נשים הרות, לאחר לידה, תינוקות, אנשים צמחוניים או כאלו שאיבדו דם מסיבות שונות. ברזל הוא המינרל המצוי בכמות הגדולה ביותר בגופנו ונחוץ למגוון תפקידים חיוניים, בין היתר מסייע לנשיאת חמצן ברחבי הגוף, לחילוף חומרים ולתהליכי גדילה והתפתחות קוגניטיבית. הברזל חיוני לגוף כמו האוויר לנשימה. מחסור בברזל יבוא לידי ביטוי בתחושת עייפות, חולשה, כאבים בחזה, סחרחורות, בחילות, נשירת שיער, ציפורניים שבריריות  וחוסר תיאבון.

"ומה אעשה אם אגלה שחסר לי ברזל"? הקשתה יהודית. "את יודעת שאין לי כח נפשי להשקיע בתזונה". רות חייכה. "תעשי כמוני! מצאתי תוסף תזונה מדהים. כשהמוצר איכותי, הוא אמצעי מצוין לחידוש מאגרי הברזל. ניסיתי הרבה מאוד סוגים של ברזל והם לא היו מספיק טובים, לא נוחים לעיכול, לא יכולתי להמשיך לקחת אותם ולא ויתרתי משום שאני חייבת ברזל בגוף. אז כן, הייתי שפן ניסיונות ואחרי שרכשתי בערך חצי בית מרקחת, מצאתי את המוצר המנצח שלי, פלורויטל – ברזל נוזלי, עדין ופשוט מושלם, כי הוא טוב לי וטוב לכל המשפחה, מתאים גם למוטי, שלא יזיק לו לקבל ברזל בגיל שנה וחצי. יש לו את כל מה שצריך כדי ליהנות מהשימוש בו ולקבל את מה שחסר לגוף.

פלורויטל, תוסף הברזל מושלם לכל המשפחה!

פלורויטל מכיל ברזל עדין מסוג פרוס גלוקונט דו-ערכי הנספג בקלות וביעילות בגוף ואינו גורם לתופעות לוואי כגון עצירות, כאבי בטן, שלשול וגזים. בנוסף, פלורויטל מכיל צמחי מרפא איכותיים ופירות כמו חלמית, קמומיל, שומר, תרד, אגבה, אגסים, אוכמניות שחורות, דובדבנים, גזר, פקעות ורדים ועוד. הצמחים והפירות בפורמולה פועלים באופן סינרגטי המעודד את ספיגת הברזל בגוף. תמציות הצמחים עוזרות לתפקוד מעיים תקין, המעודד אף הוא את ספיגת הברזל והחומרים הפעילים. פלורויטל מכיל שילוב ייחודי של החומרים הפעילים בסביבתם הטבעית בצורה זמינה ומוכרת יותר לגוף, אינו גורם לעצירות ולתופעות לוואי אחרות. צמחי המרפא בפלורויטל עשירים בפיטוכימיקלים הפועלים כנוגדי חמצון, מסייעים לניקוי רעלים ובעלי השפעה מטיבה על פעילות מע' העיכול ופלורת המעי. פלורויטל מכיל ויטמינים מקבוצת B התורמים לחיזוק הגוף ולשיפור המטבוליזם. הפורמולה מכילה ויטמין C המשפר את אחוזי הספיגה של הברזל בגוף, ומשמש כנוגד חמצון. פלורויטל מכיל ברזל גלוקונט דו-ערכי עדין ביותר בנוזל: 4.79 מ"ג בכל 5 מ"ל. רכיבי הפורמולה כולם פועלים יחד להגברת ספיגת הברזל בגוף, להעלאת רמות הברזל בדם ורמות הפריטין (מאגרי הברזל בגוף) בתוך חודש ימים במצבים בהם רמות הפריטין נמוכות.

והכי חשוב, פלורויטל מושלם לנו, משום שהינו מוצר כשר, טבעוני, ללא גלוטן, אינו מכיל דבש ומתאים לילדים מגיל שנה.

מחפשת את הברזל המושלם עבורך ועבור משפחתך? פלורויטל זו התשובה המנצחת עבורך, לבריאות!

פלורויטל במחיר מבצע מיוחד בעשרה ימים הקרובים. מהרי לרכוש עכשיו>>

ברזל חולשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד