כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המוקדים נסגרים

בעוד שעות ספורות יוכרזו הזוכים בהגרלה הענקית של עזר מציון

בהשקעה קטנה אתם נכנסים להגרלה על מאה אלף דולר במזומן, 160 אלף שקלים לרכב יוקרתי, כתיבת ספר תורה, וחופשה משפחתית יקרת ערך באירופה • עוד מעט זה נגמר! • כל מה שרציתם לשאול על ההגרלה שמשגעת את ישראל

בעוד שעות ספורות יוכרזו הזוכים בהגרלה הענקית של עזר מציון
זוכים בחופשה. אילוסטרציה צילום: FREEPIK

עוד מעט זה נגמר: הזדמנות אחרונה להצטרף למכירה הסינית לפני סגירת מוקדי ההגרלה. מדובר בהגרלה שווה במיוחד והיא מציעה לכם גם אפשרות לזכות במאה אלף דולר במזומן, גם השתתפות בהגרלה על עשרות מוצרים יקרי ערך, והכי חשוב: היא מאפשרת לכם לקחת חלק בזכות העצומה ולהציל חיים!

בכל שנה עשרות זוכים בפרסים יקרי ערך בהגרלה השווה והמשתלמת בישראל. ככל שתקנו יותר כרטיסים כך תצילו יותר חיים, ותגדילו את הסיכויים שלכם לזכות בפרסים שווים במיוחד.

הזדמנות אחרונה להשתתף בהגרלה הגדולה ולהציל חיים>>>

#מה אני מרוויח מההגרלה?

מעבר לכל הפרסים וההגרלות אתם מרוויחים מצווה אדירה, ואתם זוכים להיות חלק ממערך הנתינה והצלת החיים האדיר של עזר מציון, ולקחת חלק בעשייה האדירה של הארגון להצלת חיים; אם זה בהגדלת מאגר מח העצם, סיוע לחולי סרטן ועוד ועוד. עוד לפני שזכיתם באחד מהפרסים בהגרלה הסינית, כבר זכיתם במצווה חשובה מאוד ובזכות מיוחדת להיות מהנתונים!

#במה אני יכול לזכות?

בהגרלה השנה יש שורה ארוכה של אפשרויות פנטסטיות לזכות במוצרים יקרי ערך ובראשם הגרלת ענק על מאה אלף דולר במזומן, הגרלה על כתיבת ספר תורה מהודר ותהלוכת הכנסת ספר תורה, 160 אלף שקלים לרכישת רכב, תשלום משכנתא למשך שנה, 40 אלף שקלים לעיצוב הבית במתחם דיזיין סיטי, חופשות קיץ מפנקות באירופה, דלק לשנה, 20 אלף שקלים במזומן, 18 אלף שקלים לצרכי שבת ויום טוב, 18,000 ש"ח בהצורפים, מטבח חדש, פינות אוכל, ספריות - וזה רק על קצה המזלג.

#איך משתתפים?

עלות כרטיס בודד למכירה הסינית הוא 45 ש"ח, אולם המחיר יורד משמעותית ככל שנרכשים כמות גדולה יותר של כרטיסים. בקניית 10 כרטיסים המחיר יורד ל-19.5 לכרטיס, בקניית 30 כרטיסים המחיר יורד ל-13.3 שקלים בלבד לכרטיס, ובחבילה החלומית, בקניית 300 כרטיסים, המחיר צונח ל-7.2 בלבד לכרטיס.

#ומה עם ההגרלה על המאה אלף דולר?

עלות ההשתתפות בהגרלה על הכספת של המאה אלף דולר, הוא 50 שקלים לכרטיס בלבד! רוכשי ה"חבילה הכדאית" (30 כרטיסים), "החבילה היוקרתית" (100 כרטיסים) ו"החבילה החלומית" (300 כרטיסים) מקבלים במתנה גם את הזכות להשתתף בהגרלה על הכספת!

#יש גם מתנות בלי הגרלה?

בוודאי!

בעזר מציון לא מחכים שתזכו, ועוד לפני ההגרלה, מעניקים לכם מתנות יקרות ערך. לרוכשי ה"חבילה היוקרתית" ניתנת מתנה לבחירה, מארז סירים ומחבתות מבית סולתם או מקרן קול סאונד בר עוצמתי. ב"חבילה החלומית" ניתנת מתנה לבחירה, זוג סטים של מצעי כיתן 100 אחוז כותנה, או סט מזוודות קשיחות של SWISS.

#עבור מה ההגרלה?

בעזר מציון עורכים את ההגרלה על מנת לגייס משאבים ולהמשיך את מפעל הצלת החיים ואת העשייה למען החולים ובני משפחותיהם. כדי שזה יקרה עזר מציון זקוקה לשותפות שלכם. לאורך כל השנתיים האחרונות, כאשר גלי הקורונה העמיסו שוב ושוב על המחלקות, בעזר מציון המשיכו להעניק לחולים, לקשישים, לאנשים עם מוגבלות ולמתמודדים עם בעיות נפשיות, עזרה ומעטפת שרותים מקצועיים והתנדבותיים שסייעו להם בהתמודדות. בנוסף מאגר מח העצם זכה להציל עד כה חיים של למעלה מ-4100 איש.

דווקא עכשיו זה הזמן לפתוח את הלב לעזר מציון, ולחזק את הפעילות של הארגון שעומד לצידם של מי שכה זקוקים לו. לאפשר לארגון להתרחב עוד ועוד, ולספק סיוע נוסף, ברוחב לב, לחולי הסרטן ובני משפחותיהם, לקשישים ולמשוקמי נפש, ולהרחיב את פעילות מאגר מח העצם הלאומי, ולהיות שם, עבורם, עבורכם, עבורנו.

הזדמנות אחרונה להשתתף בהגרלה הגדולה ולהציל חיים>>>

הגרלה סינית עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד