ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
האכזריות הרוסית לא יודעת גבולות

התיעוד שזעזע את העולם: זלנסקי נשבע לנקום באחראים

תמונה של אם צעירה ושני ילדיה שוכבים חצי על המדרכה, חצי על הכביש ללא רוח חיים, כשלצידם מזוודות וכלובי בעלי חיים - זעזעו את העולם. האם בת ה-43 וילדיה בני 18 ו-9 ניסו להימלט מעיר סמוכה לקייב אך הרוסים ירו לעברם ללא רחם והרגו אותם | זלנסקי נשבע בנאום שנשא לנקום את מותם 

התיעוד שזעזע את העולם: זלנסקי נשבע לנקום באחראים
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

אם אוקראינית נורתה למוות על ידי חיילים רוסים יחד עם שני ילדיה, לצידם נהרג גבר נוסף שלא ברור הקשר המשפחתי שלו, הם תועדו מתים ברחובה של עיר על רצפת הרחוב ולצידם מזוודות וחיות מחמד בכלוב. האם האוקראינית זוהתה כטטיאנה פרביינוס, שלא ברחה מוקדם יותר כי דאגה קודם לכן לבטחונה של אמה החולה.

טטיאנה בת 43 במותה, לצד שני ילדיה אליס בת ה-9 וניקיטה בן ה-18, ואדם שאיתו יצאו לדרך נהרגו, כאשר כוחות רוסים ירו לעברם ללא הבחנה בזמן שהם נמלטו מאירפין. תמונת המשפחה שוכבת מתה על המדרכה משכה את תשומת הלב של העולם, ונשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נשבע לצוד ולהרוג "כל ממזר" שאחראי למותם.

אנדריי דובצ'ה, עיתונאי אוקראיני שפרסם לראשונה את הצילומים המחרידים של המשפחה המנוחה, אמר ביום שני כי משפחת פרביינוס הינה במקור מחבל דונייצק ונמלטו לאירפין ב-2014 כאשר פרצה מלחמה באזור המזרח על כיבוש חצי האי קרים.

"הם חשבו שאירפין הוא מקום בטוח. אבל הצבא הרוסי מצא אותם גם כאן", כתב בפייסבוק. דובצ'ה זיהה את הגבר שמת לצדם כאנטולי, צעיר בן 28 מלוהנסק, אך הקשר המדויק שלו למשפחה עדיין לא ידוע. כך דיווח 'הסאן' הבריטי.

האם ושני ילדיה הותירו אחריהם בעל, שעדיין נמצא בדונייצק ווהוא מנסה מאז לעשות את דרכו לקייב כדי לקבור את משפחתו. הבעל שבור הלב פרסם גם על שני הכלבים הקטנים של המשפחה שהוא ניסה לאתר, ואמר שאחד נמצא במרפאה מקומית עם רגל קטועה. מאוחר יותר הוא פרסם פוסט על אחד הכלבים שלו שמת, ואמר, "למרבה הצער, החבר הטוב שלי טס אליהם עכשיו".

חברים של המשפחה כתבו בפייסבוק, "הצבא הרוסי הם פושעים, וצריך לעצור אותם. הלב שלנו נשבר, התפילות שלנו מיועדות לכל האוקראינים, שנלחמים על זכותם להתקיים".

זלנסקי דיבר על פרביינוס ​​ושני ילדיה בנאום שנשא ביום ראשון והבטיח: "אנחנו נעניש את כל מי שביצע זוועות במלחמה הזו. על אדמתנו. נמצא כל ממזר. שירה לעבר הערים שלנו, האנשים שלנו. שהפציץ את אדמתנו. ששיגר רקטות. מי שנתן את הפקודה ולחץ על הכפתור, לא יהיה מקום שקט על כדור הארץ הזה בשבילו. חוץ מהקבר".

צבא רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד