כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הומור של שוטרים"

ארה"ב: הנהג עבר על החוק והאשים את פוטין. צפו

תושב פלורידה שנעצר על ידי שוטר לאחר שנסע במהירות מופרזת ולא נשמע לתמרור עצור, תירץ לשוטר שעשה זאת כי חשש ממתקפה גרעינית של פוטין. צפו

ארה"ב: הנהג עבר על החוק והאשים את פוטין. צפו
הרכב שנעצר צילום: משטרת פלורידה

תושב פלורידה שנעצר לבדיקה בגלל שנהג במהירות מופרזת, סיפק תירוץ מוזר לשוטר שעצר אותו: "נשיא רוסיה וולדימיר פוטין הכריח אותי לעשות זאת". התיעוד צולם בפברואר, אך רק אתמול (שלישי) משטרת פלורידה פרסמה את התיעוד שבו השוטר נשמע צוחק לשמע התשובה המגוחכת. גולשים ברשתות החברתיות כתבו שהם "מתפעלים מהאידיוטיות של הנהג".

"יום שלישי מצריך קצת הומור של שוטרים", נכתב בפייסבוק שהועלה על ידי מחלקת השריף של מחוז פלגלר. לפי הכיתוב לצד התיעוד, השוטרים עצרו את הנהג בפאלם קוסט. תחת הסרטון נכתב משחק מילים "Russian home" (ממהרים הביתה) שנשמע גם 'רוסיה הביתה". השריף מתקרב למכונית לבנה, ואז הוא מודיע לנהג שהוא לא עצר בתמרור עצור ונסע במהירות של 50 קמ"ש באזור של 30 קמ"ש.

כשנשאל מדוע עשה זאת, אמר הנהג האלמוני שדעתו מוסחת מהחדשות על כך שרוסיה פלשה לאוקראינה. "גיליתי שפוטין אמר שהוא עומד לפתוח במלחמה גרעינית נגד העולם", פלט הנהג תוך כדי חיפוש בניירותיו. "ניסיתי לחזור לבית שלי כדי לברר מה קורה".

בתקווה לקבל סימפטיה מהשוטר הוסיף הנהג, "אני משתגע כאן, בסדר? יש לי אנשים באוקראינה". ברשתות החברתיות הסרטון הפך לוויראלי, בעקבות התירוץ הצולע של הנהג.

אחד הגולשים כתב, "אנשים באמת לא יכולים להיות מטומטמים יותר" לעג מגיב אחד, בעוד אחר כתב, "תמיד הלכתי עם התירוץ שאני צריך שירותים. בפעם הבאה אצטרך לנסות את פוטין".

מהירות מופרזת ולדימיר פוטין פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד