כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המשטרה נסוגה: גופת הנרצח מרחובות לא נותחה

גופתו של ישראל עמר, צעיר דתי בן 26 שנרצח אתמול ברחובות, תשוחרר לקבורה ולא תנותח במכון לרפואה משפטית • כדור שהיה ברגלו הוצא דרך חתך, בפיקוח הרב רוז'ה

המכון לרפואה משפטית. צילום: יעקב נחומי
המכון לרפואה משפטית. צילום: יעקב נחומי

לאחר יממה בה התנהל משא ומתן מפרך עם פרקליטות ימ"ר במשטרת מחוז מרכז, הצליחה המחלקה המשפטית של זק"א, בניהולו של מיכאל גוטווין, לשכנע את הפרקליטות כי אין מקום להתיר ולבצע נתיחה בגופתו של הנרצח ישראל עמר מרחובות.

במהלך היום נערכה לגופה בדיקת CT, ממנה עלה כי נותר קליע בליסטי ברגלו של המנוח, הוא הוצא באמצעות חתך קטן בגופה, בניתוח שהתקיים בפיקוחו של הרב יעקב רוז'ה, המשמש כרב המכון לרפואה משפטית באבו כביר.

הגופה שוחררה לקבורה, וההלוויה תתקיים כבר הערב (ה).

עוד בנושא:
עבריין נרצח - משפחתו הדתית מתנגדת לניתוח

אמש (ד), סמוך לשעה 17:00, נורה למוות ישראל עמר, בן 26, בעיר רחובות. המתנקש יצא מכלי רכב ברחוב הרצל, וירה לעבר שני גברים שישבו ברחוב. אחד מהם, ישראל עמר, ספג חמישה כדורים ונפצע אנוש. השני נפגע באורח בינוני. מתנדב 'איחוד הצלה' שהגיע ראשון לזירת האירוע החל בביצוע פעולות החייאה. בהמשך פונו שני הנפגעים לבית החולים 'קפלן', שם נפטר עמר מפצעיו.

כאמור, המשטרה דרשה את נתיחת הגופה, אך בעקבות פעילותו של הרב מיכה שלום, מתנדב 'איחוד הצלה' ומכר המשפחה, יחד עם פעילות ענפה של המחלקה המשפטית של זק"א, הוצאו שאריות הבליסטיקה מגופו, והוא שוחרר לקבורה.
ישראל עמר רצח גופה קבורה אבו כביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד