י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כל מה שחשוב לדעת על מכשירי מעקב

השימוש במכשירי מעקב וגם מכשירי האזנה הוא נרחב. אנו רואים זאת כאשר אנשים פרטיים עוקבים אחר אנשים פרטיים אחרים כדי לדעת פרטים על חייהם או אפילו לגנוב פרטים ואנו רואים כיום גם חברות גדולות שמבצעות ריגול אחר ההרגלים של קהלי היעד השונים. יש המון מטרות לריגול מסוג כזה וניתן לעשות זאת בקלות. כיום ניתן לרכוש ציוד מעקב באינטרנט בעלויות נמוכות יחסית ולקבל ציוד איכותי שלא ניתן לשים לב אל קיומו

כל מה שחשוב לדעת על מכשירי מעקב
דוקטור ספיי צילום: דוקטור ספיי

מהו מכשיר מעקב?

מכשיר מעקב הוא למעשה מכשיר שתפקידו לעקוב, לצלם או להקליט מקום מסוים או אדם מסוים מרחוק. כיום בעידן הטכנולוגי זהו תחום מאוד מפותח. אם בעבר מכשירי המעקב היו מצלמות, הרי שכיום אנו רואים מגוון רחב של מכשירי מעקב מגוונים וחכמים שלא ניתן לשים לב שהם קיימים. מכשירי האזנות סתר עשויים להיות בכל מקום שאנו נמצאים בו. ניתן להתקין אותם בבית, ברכב, במחשב ואפילו בטלפון הסלולרי כתוכנת ריגול שאתם לא יודעים על קיומה. טווח האפשרויות הוא רחב ומי שנמצא בסיכון זה אתם.

למה צריך מכשיר מעקב?

השימוש במכשירי מעקב וגם מכשירי האזנה הוא נרחב. אנו רואים זאת כאשר אנשים פרטיים עוקבים אחר אנשים פרטיים אחרים כדי לדעת פרטים על חייהם או אפילו לגנוב פרטים ואנו רואים כיום גם חברות גדולות שמבצעות ריגול אחר ההרגלים של קהלי היעד השונים. יש המון מטרות לריגול מסוג כזה וניתן לעשות זאת בקלות. כיום ניתן לרכוש ציוד מעקב באינטרנט בעלויות נמוכות יחסית ולקבל ציוד איכותי שלא ניתן לשים לב אל קיומו.

אילו מכשירי מעקב קיימים כיום?

  • מכשירי האזנה בזמן אמת

מכשירי האזנה בזמן אמת הם מגוונים וניתנים להרכבה בצורות שונות. אפשר לראות שעוני יד מקליטים ומצלמים, מצלמות האזנה קטנות במיוחד שניתן להדביק בקלות מתחת לכוס שתיה, מכשירי האזנה בתוך בובות שנראות תמימות, אך מאזינות למה שמתרחש בזמן אמת ועוד. יש אין סוף מכשירים כאלו וניתן לרכוש אותם בעלויות של 45 שקלים ועד 4000 שקלים תלוי בסוג ובאיכות.

  • מצלמות נסתרות

המצלמות הנסתרות דומות למכשירי האזנה. הן קטנות מאוד ויש להן את האפשרות לצלם, להראות בזמן אמת ולשמור את הצילום. המצלמות הנסתרות הן מצלמות אלחוטיות והן לרוב מגיעות בתוך חפץ המסתיר אותן. הן משמשות כמכשיר מעקב איכותי וניתן לרכוש כאלו מסוגים שונים ועם אפשרויות האזנה וצילום ברמות שונות. המגוון הוא רחב מאוד.

  • מכשירי הקלטה

בשנים האחרונות אנו שומעים על מכשירי ההקלטה בעיקר עקב תופעת ההתעללות בגנים. הורים רוצים לדעת שהילדים שלהם נמצאים במקום בטוח וכאשר יש להם ספק כלשהו, הם יכולים לשים מכשירי הקלטה המתחברים לתיק של הילד, הבובה שאיתה הוא מגיע לגן וכדומה. כיום ניתן לרכוש מכשירי הקלטה זעירים בצורת עט, מפתח, סוללה, אוזניה ועוד. המגוון הוא רחב וכך גם המחירים.

  • תוכנות ריגול

אנו נמצאים כיום בעידן סופר טכנולוגי ולצערנו יש המון תוכנות ריגול שניתן להתקין בקלות על מכשירי הטלפון הסלולאריים. הליך ההתקנה הוא פחות משתי דקות והאדם שפרץ לכם לטלפון או מחשב יכול למעשה לראות כל מה שאתם מבצעים בזמן אמת. הורים לרוב יתקינו אפליקציות כאלו על הנייד של הילדים שלהם, אך גם גורמים עוינים יכולים לעשות זאת ולהשתמש בפרטים האישיים שלכם.

מעקב מעקבים ובילוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד