ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

34 מיליון דולר גויסו על ידי הסטארטאפים של קמא טק

באירוע שהתקיים בקמפוס של מיקרוסופט, השתתפו 100 איש מבכירי ענף ההייטק ונציגי קרנות מהגדולות בעולם • מייסד ומנכ"ל קמא טק, הרב משה פרידמן: "ענקיות הטכנולוגיה והקרנות המובילות בעולם, הבינו את הפוטנציאל הטמון בהייטק החרדי. היזמים החרדיים מצליחים להפתיע את עולם ההייטק"

34 מיליון דולר גויסו על ידי הסטארטאפים של קמא טק
אירוע מיוחד צילום: מיכל אלבלק

ביום שני השבוע התקיים אירוע ייחודי במסגרת התוכנית של מאיץ הסטארטפים של קמא טק, תחת הכותרת 'המסע לסיליקון וואלי'.

האירוע התקיים בקמפוס החדש והיפה של מיקרוסופט בהרצליה, עוד בטרם האירוע ,במהלך התוכנית עצמה שלושה סטארטפים שהשתתפו בתוכנית גייסו יחד 34 מליון דולר, מקרנות השקעה מובילות  - NFX, גלילות קפיטל, מנגרוב קפיטל ועוד. מדובר בהישג חסר תקדים שלא היה כמותו בשנים הקודמות.


הרב משה פרידמן • מיכל אלבלק

באירוע הציגו 9 סטארטאפים חרדים בוגרי התוכנית, בפני 100 משקיעים ובכירים מעולם ההייטק. עבור הסטארטפיסטים החרדים הייתה זו הזדמנות נדירה לפגוש ולהכיר את המשקיעים מהשורה הראשונה, במטרה לקבל השקעות, וליצור שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים.

המחזור הנוכחי של 'קמא-טק' היה במתכונת מיוחדת "המסע לסיליקון וואלי" ,לתכנית מספר שותפים ובהם: קמא-טק - מאיץ הסטארטאפים המוביל בציבור החרדי, שנבחר על ידי גיקטיים כאחד מחמשת המאיצים הטובים בישראל. NFX - קרן השקעות בהיקף של כחצי מיליארד דולר, וגילדת חברות הייטק של כמה מבכירי המשקיעים בישראל ובעמק הסיליקון, בהובלת משקיעי העל, גיגי לוי-וייס, ג'יימס קורייר ופיט פלינט; וכן פועלים הייטק - זרוע הבנקאות להייטק של בנק הפועלים, המלווה סטארטאפים משלבי ההקמה ועד לשלבי צמיחה מתקדמים, הכוללת מעטפת שירות ייחודית ואישית, מוצרים מותאמים לתעשייה ומימון צמיחה.

כמו כן, , מר רז בכר מנהל תוכנית הסטארטפים של מיקרוסופט ומר ערן יריב ממנהלי מיקרוסופט הבכירים בישראל השתתפו באירוע ובירכו את הסטארטפיסטים החרדיים.


אירוע במיקרוסופט • מיכל אלבלק

מייסד ומנכ"ל קמא טק, הרב משה פרידמן מסכם את האירוע: "הסטראטפים החרדיים שהציגו במטה מייקרוסופט בהרצליה, הם בוגרי תוכנית הדגל של קמא-טק וב"ה מידי שנה היזמים החרדים שמשתתפים בתוכנית קוצרים הצלחות חסרות תקדים. חברת מיקרוסופט כמו גם ענקיות הטכנולוגיה והקרנות המובילות בישראל, הבינו את הפוטנציאל הטמון בהייטק החרדי והגיעו להכיר ולבחון את הסטארטפים החרדים. הסטארטפיסט החרדי מצליח להפתיע את עולם ההייטק ויש בכך קידוש השם גדול. אני מברך את משתתפי התוכנית ומודה לשותפים שלנו – מיקרוסופט, פועלים הייטק , קרן  NFX, פרופ' אמנון שעשוע מייסד חברת מוביליי ועוד שורה של תומכים השותפים לתוכנית".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד