י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שוד אלים

שני אזרחים נעצרו בחשד שתקפו קשישה בת 92

משטרת ישראל עצרה לחקירה שני אזרחים בחשד ששדדו קשישה בת 92 במהלך הלילה בעיר באר שבע. במהלך מעצרו של אחד החשודים, הוא ניסה לתקוף קצין באמצעות מספריים

שני אזרחים נעצרו בחשד שתקפו קשישה בת 92
pixabay

קשישה בת 92 מבאר שבע נכבלה על ידי שודדים במהלך הלילה. הבוקר התקשרה הקשישה לבתה וסיפרה לה על כך, וזו הזעיקה את המשטרה. במקביל, צוות מד"א טיפל בקשישה שנחבלה, ומצבה מוגדר קל.

מהמשטרה נמסר שלאור חומרת האירוע הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד. זמן קצר לאחר מכן נעצרו שני חשודים במעורבות בשוד, תושבי באר שבע. במהלך המעצר ניסה אחד החשודים לדקור קצין משטרה באמצעות מספרים, הקצין לא נפצע. השניים שנעצרו הועברו להמשך חקירה בתחנת באר שבע.
הקשישה אושפזה בבית החולים סורוקה. "באתי וראיתי אותה ואני בשוק", סיפרה בתה ל'ווינט'. "היא מתביישת במה שקרה ובהלם. אני עדיין בטראומה והיא בטראומה ובעקבות המקרה היא עברה אירוע לבבי. אני לא מציפה איתה את זה. תחקרו אותי מהבוקר על האירוע".
חובש מד"א ברוך גרמיי, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והוציאו אלינו אישה בת 92 כשהיא סובלת מחבלות בגופה. סיפרו לנו שבמהלך הלילה היא נפצעה במהלך שוד. העלינו אותה לאמבולנס, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים סורוקה כשמצבה קל".
שוד קשישים שוד אלים באר שבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד