ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
פשע מלחמה

חיילים רוסים השתכרו וירו למוות בילדה אוקראינית בת 10

ילדה בת 10 נורתה למוות על ידי חיילים שיכורים בכפר ליד קייב, ונקברה בחצר האחורית בביתה, זאת לאחר שאסרו על אמה לקבור אותה בבית הקברות. היא מתה בכפר במרחק של כ-70 קילומטרים מבירת אוקראינה, ב-28 בפברואר

חיילים רוסים השתכרו וירו למוות בילדה אוקראינית בת 10
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: משטרת אוקראינה

חיילים רוסים שיכורים הרגו ילדה בת 10, כך על פי דיווחים בתקשורת האוקראינית. הילדה אנסטסיה סטולוק, נקברה בחצר האחורית שלה בכפר סמוך לקייב, לאחר שחיילים אסרו על אמה, לובה, לקבור אותה בבית הקברות.

"הטיימס" הבריטי מדווח, כי בת דודתה של הילדה, אניה סטולוק, בת 18, אמרה שהילדה מתה בכפר סמוך לקייב ב-28 בפברואר. "החיילים הרוסים החלו לירות בכל מקום שהם יכלו לראות, כולל בארבעה בתים, לאחר שנער אוקראיני ירה באקדח באוויר" סיפרה.

לובה, אמא של הילדה הודיעה לאניה על הגעתם של החיילים הרוסים ב-28 בפברואר, אך אמרה שהכול רגוע. למחרת, חברה שגרה באזור סיפרה לאניה על מותה של הילדה. אמה של אניה, ורה דמיטרינקו בת ה-40, אמרה לעיתון 'הטיימס' כי "החיילים הרוסים בזזו את כל החנויות, כמובן שהם שתו הרבה אלכוהול, והשתכרו והתחילו לירות, הם ירו לתוך הבית של אנסטסיה, היא הייתה שם עם הדוד שלה, והיא מתה מיד".

בהתייחסה לקולות של ירי באוויר מצד צעיר אוקראיני, היא אמרה: "החיילים שמעו את זה אבל מכיוון שהם היו כל כך שיכורים הם לא ידעו מאיפה זה אז הם פשוט התחילו לירות לכל עבר".

מלחמת אוקראינה רוסיה פשעי מלחמה ולדמיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד