כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השוואת מחירים

galaxy s22 המחיר הזול ביותר שתמצאו: סקר שוק

ה-Galaxy S22 Ultra הוא ללא ספק אחד המכשירים הטובים ביותר שניתן לרכוש היום בשוק| 'בחדרי חרדים' ערך בשבילכם סקר שוק שבדק את מחירו של ה-Galaxy S22 Ultra בנפח של-256GB במבחר חנויות סלולר

galaxy s22 המחיר הזול ביותר שתמצאו: סקר שוק
גלקסיs22 צילום: סמסונג

מחפשים להתחדש בגלקסי החדש ומחפשים את המחיר הנמוך ביותר? הכירו את המכשירים החדשים של סמסונג שיצאו לשוק לא מזמן: לצד ה-Galaxy S22 וה-Galaxy S22 Plus שהוכרזו בתחילת החודש שעבר, סמסונג הציגה גם את דגם הפרימיום החדש שלה, ה-Galaxy S22 Ultra, שהוא גם היורש של סדרת ה-Note האהובה וכולל את העט החכם שכה מזוהה עם המותג.

ה-Galaxy S22 Ultra מקיים כמעט את כל ההבטחות שלו, כולל כל היתרונות של סדרת ה-Note, ומבחינת המפרט והביצועים הוא נחשב לאחד מהטלפונים החכמים הטובים שניתן לרכוש כיום. 

עברתם על המפרט והביצועים וקיבלתם החלטה להיפרד מאלפי שקלים בעבור הסמארטפון החדש?

'בחדרי חרדים' ערך בשבילכם סקר שוק שבדק את מחירו של ה-Galaxy S22 Ultra בנפח של-256GB במבחר חנויות סלולר.

(המחירים מעודכנים נכון להיום ויכולים להשתנות בכל רגע נתון.)

באתר הרשמי של סמסונג תאלצו להיפרד מ-4,799.00 ₪ כנ"ל ברשת "bug."

ברשת "מחסני חשמל" המחיר זול יותר ב- 100₪ ועומד על 4,699 ₪ את המחיר הזה מצאנו גם ב - "דינמיקה סלולר" ובחנות האינטרנטית של "hot" ובמגוון רחב נוסף של חנויות מובילות כך שניתן לקבוע שזהו המחיר הממוצע שתמצאו ברשתות הסלולר הגדולות כשהפרשי המחיר נעים בשקלים בודדים כשלדוגמה בחברת "פלאפון" ניתן למצוא את המכשיר ב- ₪4,689.

המחיר הזול שמצאנו הינו בחנות phone play" שם מציעים ללקוחות מחיר של 4,457₪ ושנה אחריות, מחירים זהים לזה מצאנו אף ב "מוביילנד" ב - itech-stor, mt-mobail ,touch .

חשוב לציין שהמחיר הזול ביותר לא בהכרח מחייב שבסופו של הקנייה תצאו מרווחים, חשוב ג"כ להשוות מגוון רחב של פרמטרים, כגון: מס' חודשי אחריות וע"י מי, אביזרים נלווים, יבואן רשמי, (למי שחשוב לו) ועוד..

מעט על המפרט של המכשיר:

ה-Galaxy S22 Ultra מתהדר במסך 6.8 אינץ' מסוג Dynamic AMOLED 2X Vision Booster ברזולוציית +QHD, עם יכולת ה-Vison Booster המבטיחה כי הצבעים ימשיכו להיות עזים גם בתדר רענון נמוך. לגלקסי S22 אולטרה מעבד הדגל של קוואלקום, הנקרא: Snapdragon 8 Gen 1, עם 12 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ואחסון בנפח אחסון של 256, 512 ו-1 טרה בייט. למכשיר יש סוללה בגודל של 5,000 מיליאמפר לשעה. לפי סמסונג, זה יספיק לכם ליותר מיום שלם של שימוש לאחר טעינה. לצד זאת, המכשיר תומך בטעינה מהירה של 45W, כך שסביר להניח שייקח כשעה של טעינה מלאה. בנוסף, המכשיר תומך בטעינה אלחוטית של עד 15W. המשקל הוא 229 גרם, כך שהוא מאסיבי ומורגש היטב. המכשיר עמיד ג"כ בפני מים ואבק בתקן IP68.

מערך הצילום של ה-S22 Ultra כולל ארבעה חיישנים: חיישן של 12 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה, חיישן של 108 מגה-פיקסל עם ייצוב אופטי (OIS) ופוקוס אוטומטי, מצלמת טלפוטו ברזולוציה של 10 מגה-פיקסל עם ייצוב אופטי (OIS) וזום אופטי עד פי שלוש, ומצלמת טלפוטו נוספת ברזולוציה של 10 מגה-פיקסל עם ייצוב אופטי (OIS) וזום אופטי עד פי עשר. מצלמת הסלפי של המכשיר נמצאת מצלמת טלפוטו נוספת ברזולוציה של 10 מגה-פיקסל, ייצוב אופטי (OIS) וזום אופטי עד פי 10.

הכי נמוך השוואת מחירים סמסונג גלקסי סמארטפון מכשירי סמארטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד