כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אלפי מבקרים במפעל המחזור של קוקה-קולה

אלפי מבקרים בהם חרדים רבים ביקרו ב-Coca-Cola recycling factory, מפעל המחזור של 'קוקה קולה' ביום שישי של חול המועד פסח • צפו בתמונות

אלפי מבקרים במפעל המחזור של קוקה-קולה

מתחם הפעילות הענק שהקימה קוקה-קולה עם מכונות המחזור האמיתיות הדהימו את המשתתפים, שלקחו לראשונה בחייהם חלק אקטיבי בפעולת המחזור. לרשות המבקרים הועמדו חומרי גלם - בקבוקים, פחיות, מארזי קרטון ופקקים, שהוכנסו על ידיהם למכונות המחזור. בסופו של תהליך הייצור, בו צפו בזמן אמת, נוצרו דברים נפלאים. צלחות מעופפות, תליוני צעצוע, מטוסי קרטון ועוד מוצרים אטרקטיביים, אותם קבלו המשתתפים מתנה למזכרת.

בקוקה-קולה מסכמים בסיפוק את הצלחת הפרויקט, ומציינים את הסדר המופתי, הארגון וההיערכות המקדימה שאפשרה לאלפי המבקרים, להגיע בקלות ובנוחות, להתרשם מהמוצגים ומהמכונות, ולקחת חלק פעיל בפעילות.

בחברה מעריכים כי בעקבות הפרויקט החדשני, המצטרף לשורה של פעילויות נוספות אותם יוזמת החברה לעידוד המיחזור, המודעות של הציבור הישראלי לחשיבות המיחזור תעלה, ומשפחות נוספות תתווספנה למעגל הממחזרים.

טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: "קוקה-קולה ישראל ממשיכה בקידום והעלאת המודעות לנושא הסביבתי, תוך הדגשת התועלת והפשטות שבפעולת המחזור והדרכים בהן ניתן להפוך את המחזור מתהליך טכני פשוט לחוויה שונה ומרגשת.

התרגשנו מהתגובות החמות של המבקרים במתחם שהמחיש את החוויה שבפעולת המיחזור. אנו מקווים כי המסר 'כשממחזרים מחזירים אהבה לסביבה' ילווה את המבקרים, ויהפוך עבורם את החוויה העוצמתית לדרך חיים."





























מיחזור קוקה קולה פעילות גלריה מפעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד