כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הראב"ד על המזרוחניקים: "גילו פרצופם האמיתי"

ראב"ד העדה החרדית, הגר"מ שטרנבוך, תקף את כלל הציבור הדתי-לאומי: "המזרוחניקים הם שונאי דת. היום גילו את פרצופם האמיתי" • סירב להזכיר את שמו של בנט

הגר"מ שטרנבוך. צילום: ארכיון
הגר"מ שטרנבוך. צילום: ארכיון

מאז ברית בנט-לפיד, לראשונה מנהיג חרדי יוצא בהתקפה חריפה כנגד כלל הציבור הדתי לאומי.

בסעודת ההילולא לזכרו של האדמו"ר בעל ה'ברך משה' מסאטמר זצ"ל שנערכה אמש מוצאי שבת בבית המדרש של סאטמר ברחוב יונה בירושלים, נשא דברים ראב"ד 'העדה החרדית', הגר"מ שטרנבוך, ותקף את נפתלי בנט והציבור הדתי הלאומי. הראב"ד הרחיק לכת ואף לא הסכים להזכיר את שמו של בנט: "במקומות קדושים לא מזכירים כאלו שמות, אבל צמח לנו מישהו עם כיפה סרוגה והתחבר לרשעים פורקי עול. והחליט לנהל מלחמה. לא איתנו רק עם הקב"ה".

הראב"ד לא הסתפק בכך, אלא בחר לתקוף את כלל הציבור הדתי לאומי: "שנים ידענו שהמיזרוחניקים הם שונאי דת, אבל תמיד היו מראים את פניהם שהם אוהבי דת והם בעצמם דתייים ובאים לדרוש בבתי כנסת, היום גילו את פרצופם האמיתי כי הם התחברו לשונאי הדת".

בהמשך חזר אחר האג'נדה האנטי ציונית המנחה את העדה החרדית: "הציונים והכופרים הם העמלק שבדור הזה שרוצים להחריב את הדת. "הרבי מסאטמאר זצ"ל היה מהתחלה נגד הציונים והכופרים ואמר שאסור להתחבר איתם, מה שיש להם כיפה על הראש זה 'שמעטקלה' כלום".
סאטמאר משה שטרנבוך הילולא דתי לאומי כיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד