כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לוקחים אחריות

נזכרו מאוחר: ועדת החמישה מציעה פתרון לפתיחת ציון הרשב"י

במסמך שמשגרים חברי ועדת החמישה הם נוטלים אחריות על ציון הרשב"י ומציעים פתרון שיאפשר את פתיחת הציון • המסמך חושף את האשמים במחדל שהביא לסגירת הציון והשפלת המתפללים | כל הפרטים

נזכרו מאוחר: ועדת החמישה מציעה פתרון לפתיחת ציון הרשב"י
ז' אדר במירון צילום: דוד כהן, פלאש 90

רק לאחר הזעם ולאחר שהמונים עושים את דרכם לציון הרשב"י, בוועדת החמישה לוקחים אחריות ונזכרים להציע פתרון שיאפשר את פתיחת הציון למתפללים, שם מצאו פתרון יצירתי למנוע את ליקויי החשמל, פתרון שלא הוצע לפני שבוע ימים.

חברי ועדת החמישה משגרים היום (חמישי) מכתב לממונה על החשמל שניתק את קו החשמל בציון הרשב"י ומבקשים לחבר את החשמל חזרה, בזמן שכדי לענות על דרישות הבטיחות הם לוקחים אחריות ברורה על המקום.

הציבור החרדי הושפל ובוזה בז' אדר בהר מירון // מאמר מערכת

לפי המסמך שמתפרסם כאן ב'בחדרי חרדים' נכתב כי "אנו החתומים כאן מטה, אחראים על המבנה המרכזי בקבר הרשב"י", הם מוסיפים וכותבים כי מתוך הבנה על שמירה על הבטיחות הם מוצאים פתרון שיאפשר את המשך תפילות בציון שהיה אמור להישאר סגור במשך שבועות.

חברי ועדת החמישה מתחייבים כי באחריותם תצומצם צריכת החשמל כך שלא תהיה סכנה בטיחותית מהתחשמלות ח"ו. הם מתחייבים לחבר חשמל שחיוני להפעלת המקום ולא מעבר, וגם מתחייבים לתקן את הליקויים תוך 60 יום.

המכתב הזה גם חושף את האשמים במה שיכול לקבל את הכינוי "מחדל אירוע ז׳ באדר", כאשר בעקבות ההתעלמות שלהם מהבעיה במשך שבועות המונים כעת לא יכולים להיכנס לציון להתפלל ומושפלים באוהלים ללא תנאים הרחק מאזור הציון.

ועדת החמישה ז' אדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד