י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חסר רחמים

נחשף: הנשיא פוטין הפחיד בכוונה את הקנצלרית הוותיקה

ולדימיר פוטין ידע שקנצלרית גרמניה בעבר מרקל חוששת מכלבים, מאז שננשכה על ידי אחד כזה בצעירותה, ולכן דאג בעת הפגישות שלו עמה להכניס לחדר את הכלבים שלו על מנת להכניסה ללחץ

נחשף: הנשיא פוטין הפחיד בכוונה את הקנצלרית הוותיקה
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

ברקע המלחמה העקובה מדם שהוא מנהל באוקראינה, נחשף מפי מקורות באירופה מעט מהליכותיו של הנשיא הרוסי מהן ניתן ללמוד עד כמה הוא אכזר ונוקשה. הנשיא פוטין ידע שקנצלרית גרמניה בעבר אנגלה מרקל חוששת מכלבים מאז מקרה טראומתי שאירע בילדותה ולכן בכל פעם שביקה בקרמלין הוא דאג שהכלבים יהיו בחדר כדי להפחיד אותה.

הקנצלרית לשעבר שננשכה בילדותה על ידי כלב מעדיפה לשמור על מרחק, אך פוטין דווקא ניצל זאת. "הנשיא הרוסי אוהב את הכלבים שלו ונראה שהוא השתמש בהם כדי להפחיד את מרקל בפגישה שניהלו בנושא משא ומתן", אמר מקור עיתונאי אמין, כך לפי דיווח ב'מעריב'.

כך למשל בשנת 2007, הגיע פוטין לעיר סוצ'י שברוסיה, יחד עם תגבורת דיפלומטית לפגישת משא ומתן עם מרקל על אספקת אנרגיה. מאוחר יותר, כש"קוני", כלב הלברדור השחור של הנשיא הרוסי נכנס לחדר, אנגלה העירה בעצבנות, או אולי בלחץ: "עכשיו הכלב יאכל את העיתונאים".

מבקרת הקרמלין והעיתונאית יוליה לטינינה, סיפרה אז כי "הפגישה הידידותית בסוצ'י בין ולדימיר פוטין, אנגלה מרקל וכלב הלברדור קוני, הותירה אותי מבולבלת לגמרי". שנה קודם לכן פוטין נתן למרקל מתנה – בובת כלב קטנה בצבע שחור ולבן עם רצועה קצרה. לדברי מקורב. דיפלומטים גרמנים טענו שהם לא ידעו איך לפרש את המסר בעקבות המתנה. 

אנגלה מרקל ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד