י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חגיגה בלוטו: מסיכה לפורים ו- 25 מיליון ש"ח

בהגרלת הלוטו שנערכה ביום שלישי, 8/3/2022, גרף זוכה יחיד את הפרס הראשון על סך 25 מיליון ₪. למחרת ההגרלה הגיע הזוכה הנרגש, יחד עם אשתו, לבית מפעל הפיס בתל אביב על מנת לפדות את הפרס

חגיגה בלוטו: מסיכה לפורים ו- 25 מיליון ש"ח
חגיגה בלוטו צילום: יח"צ

הזוכה, גבר מאזור המרכז, שלא מכבר יצא לגמלאות, סיפר: " בימי ראשון ורביעי, יחד עם כוס הקפה של הבוקר, אני נוהג לפתוח את המחשב ולבדוק האם היה זוכה בהגרלת הלוטו ואילו מספרים עלו בגורל. כך פתחתי גם את הבוקר, רק שהפעם חיכתה לי שם הפתעה שוברת שגרה לחלוטין. אני רואה שהיה זוכה יחיד בפרס ומתחיל להשוות את המספרים שעלו בהגרלה מול הטופס. אחרי שבדקתי פעם אחר פעם, קראתי גם לאשתי שתבדוק כדי לודא שלא מדובר בבלבול שלי. ליתר בטחון, סרקנו יחד את הטופס באמצעות היישומון של מפעל הפיס ולא האמנתי למראה עיני כשהתקבלה התוצאה - פתאום קלטנו שאנחנו מחזיקים ביד טופס ששוויו 25 מיליון ש"ח. אשתי אמרה לי : 'אני אאמין רק לאחר שנקבל אישור רשמי ממפעל הפיס'. באותו רגע, באופן ספונטני לגמרי, נכנסנו לרכב ונסענו לבית מפעל הפיס".

לזוכה יש נוהל קבוע בכל הנוגע לשידור הגרלת הלוטו. "ההגרלה משודרת בשעת לילה, כך שלא תמיד אני צופה בה. מה שכן, לפני ההגרלה אני נוהג לבדוק מה גובה הפרס הראשון ומשתעשע עם עצמי בדמיון מה אעשה עם כספי הזכייה, וכיצד אחלקם בין הילדים".

אשת הזוכה סיפרה: "לפני שבוע עשינו סדר במגירות בבית ומצאתי 'קלף דולר' של הרבי מילובביץ', שפעם נתנו לי. בעלי לקח את הקלף ושם אותו בארנק תוך כדי שהוא אומר: 'אולי זה יביא לנו את המזל'. ואכן, תוך שבוע המזל הגיע אלינו בהפתעה גמורה".

הזוכה הוסיף: "צאתי לפנסיה לאחרונה וחשבתי לחפש משרה חלקית, בעיקר בשביל התעסוקה. כעת רצות לי בראש המון אפשרויות נוספות שיוכלו למלא לי את היום".

כשנשאלו מה בכוונתם לעשות עם כספי הזכייה ענו: "אנחנו עדיין לא מגובשים בנושא, אבל אנחנו כבר יודעים לומר בביטחון מלא, שהדבר הראשון שנעשה הוא לקחת את כל המשפחה לטיול בחו"ל. הדבר השני הוא להבטיח את עתידם של ילדינו ונכדינו. וכמובן, כפי שהיינו כל חיינו אזרחים למופת שתורמים לחברה ממרצם וגם מכספם, גם הפעם לא נחרוג ממנהגנו ונייעד חלק מסכום הזכייה לתרומה".

לוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד