כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

איך לעשות מחקר מילות מפתח?

מילות מפתח כיום הן הדבר החשוב ביותר בקידום אתרים. אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בצורה טובה, אתם חייבים לדעת לבחור את מילות המפתח בצורה הנכונה ביותר. אנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את מילות המפתח הנכונות בעבור העסק שלכם

איך לעשות מחקר מילות מפתח?
מילות מפתח צילום: יח"צ

מילות מפתח - לשם מה

מילות המפתח תפקידן לקדם את האתר שלנו בחיפושים במנועי החיפוש השונים. ככל שנהיה גבוה יותר ברשימת מנוע החיפוש, כך יותר אנשים ייחשפו לאתר שלנו, ותהיה בו יותר תנועה. מאחר שמרבית מהמסחר כיום באינטרנט, קידום אתרים הוא אחת מהדרכים החשובות ביותר בעולם השיווק בימינו, ולכן, לא כדאי להקל ראש. בנוסף, מחקר מילות מפתח יעזור לנו לקבוע כמה עולה קידום אתרים, ככל שהמילים יהיו תחרותיות יותר, כך המחיר יהיה יקר יותר.

הדרך הראשונה - השלמה באמצעות גוגל

גוגל עוזר לנו מאד לדעת את מלות המפתח הנפוצות ביותר בעבור העסק. כדי לעשות קידום אתרים לא צריך להסתבך וניתן להסתכל בפונקציית ההשלמה של גוגל שפועלת כאשר אתם כותבים מילה. כך, אם המקצוע שלכם הוא בצילום, כתבו את המילה צילום ובדקו מה גוגל משלים לכם בחיפוש. כמובן שזו הדרך שאינה מקצועית ובכוונת קידום אתרים משתמשים בשיטות נוספות.

התייעצות עם אנשי מקצוע

עולם קידום האתרים היום הוא חלק בלתי נפרש משיווק, והחליף את עולם השיווק הישן. לכן, אנשים רבים שרוצים לקדם את האתר שלהם בצורה טובה, פונים לחברות לקידום אתרים, אשר כל תפקידם הוא לערוך את המחקר המדויק ביותר לצורך קידום האתר שלכם. חברות אלו יבצעו בעבורכם את המחקר של מילות המפתח.

זה בדיוק מה שעושה חברת כוונת קידום אתרים – היא יודעת לבצע את המחקר בצורה הטובה ביותר כך שלא תצטרכו להשקיע בקידום האתר לבד.

סננו מילים ללא פוטנציאל מסחרי

חלק ממילות המפתח אינן בעלות פוטנציאל מסחרי. כלומר, אנשים שיחפשו אותם לא מחפשים מילים אלו בשביל לקנות. אם נחזור לנושא הצילום, גם אם המילה הראשונה בחיפוש שגוגל משלים בעבורנו היא צילום מונה ליזה, אין לה משמעות מסחרים.

לכן, עליכם לבחון האם מילת המפתח שגוגל השלים בעבורנו היא בעלת משמעות מסחרית, במידה ולא, כנראה היא לא תשמש אתכם בקידום האתרים שאתם מבצעים

מחקר מילות מפתח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד