י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשיפות מהשטח

ערוץ 14 חושף במשדר דרמטי את סיפורי החילוץ של יד לאחים

פעילות יד לאחים להצלת נשים יהודיות מכפרים עויינים, נעשית מטבע הדברים רחוק מהעין, אבל החל מהיום (חמישי) בשעה 16:00 היא נחשפת ברגעים דרמטיים במשדר ארוך ומיוחד בערוץ 14 • בתוכנית המושקעת: כתבות מרתקות מהשטח – כולל של חילוצים מורכבים, פאנלים מיוחדים עם הסיפורים שלא סופרו עד כה מפי הניצולות, המחלצים, אנשי תקשורת ומופע מיוחד של ליאור פרחי • צפו בשידור החוזר

ערוץ 14 חושף במשדר דרמטי את סיפורי החילוץ של יד לאחים
משדר דרמטי צילום: מתוך השידור

לרגל יום הולדתו ופטירתו של משה רבינו, ז' באדר, שחל היום (חמישי, 10.3.2022 למניינם) עורך כעת ערוץ 14 משדר דרמטי בן 7 שעות על הפעילות לפדיון שבויים של יד לאחים, בהנחיית איש הרדיו והטלוויזיה מנחם טוקר. 

המשדר המיוחד מציג כתבות שערכו כתבי הערוץ וביניהם בין היתר תיעוד חילוץ של אישה וילדיה מכפר ערבי עוין, לצד כתבות מרתקות נוספות מהשטח, פאנלים עם ניצולות, מחלצים ואישי תקשורת ומופע מוזיקלי מיוחד של ליאור פרחי.

המשדר החל כאמור כעת (16:00) ונמשך עד 12 בלילה, עם הפסקה קצרה ליומן החדשות של הערוץ בין 19:30 ל-21:00. הציבור הרחב שמעוניין לצפות בערב המושקע והייחודי, יוכל לעשות זאת גם באתר יד לאחים וכן בערוץ היו-טיוב ובעמוד הפייסבוק שלו.

פרק מיוחד במשדר יוקדש לפרעות בערים המעורבות בזמן מבצע "שומר החומות" וכן לאירועי האלימות בירושלים שנמשכים גם בשבועות האחרונים, שהביאו לגל פניות אדיר להצלה למוקד יד לאחים מנשים יהודיות שהחלו לסבול מבני זוגן הערביים בשל כך.

בפרק אחר יספרו נשים, חלקן לראשונה בפנים גלויות על המניע הג'יאהדיסטי-דתי שיש לגברים מוסלמים בקשרים כאלו. "הוא הכריח אותי להתאסלם כדי שהילדים יהיו מוסלמים" מעידה אחת מהן.

ביד לאחים אומרים: "פעילות הארגון לחילוץ נשים יהודיות מעומק השטח ומול כל הסיכונים ושיקומן בדירות מסתור, נעשה מטבע הדברים רחוק מהעין. לרגל יום הולדתו ויום פטירתו של משה רבינו, רועה ישראל, אנו מעניקים היום הצצה מיוחדת ובלעדית לפעילותנו למען עם ישראל. במשדר נאפשר בפעם הראשונה הצצה יוצאת דופן, תחת כללי בטחון מחייבים, לפעילות הזו.

אנו מזמינים את רבבות עמך ישראל לצפות בערב המיוחד והמושקע ולראות טעימות, מעט מזעיר, של מפעל ההצלה האדיר וסודות מהשטח שלא נחשפו עד כה, זהו משדר שלא כדאי לפספס אותו. אנו מודים לערוץ 14 שנתן לנו את הבמה והעניק לציבור את היכולת לראות עימנו עין בעין את הפעילות לפדיון שבויים".

לצפייה במשדר לחצו כאן


יד לאחים מיסיון ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד