י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מחסן להשכרה – איך לארגן אותו נכון?

חשיבות אדירה לסדר והארגון במחסן. ברגע שעושים זאת נכון, אפשר להשתמש בשטח קטן יותר לתכולת דירה גדולה יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר

מחסן להשכרה – איך לארגן אותו נכון?
מחסן להשכרה צילום: פיקסביי

היום, בני אדם אוהבים לאגור ולקנות. אנחנו כל הזמן מתחדשים בפריטים ואלמנטים חדשים, כך שאין זה מפתיע שרבים מגיעים למצב שבו הבית פשוט עמוס מידי. לכן, נוצר צורך בפתרון שיאפשר לאנשים לאחסן פריטים ורהיטים מחוץ לבית, מבלי לדאוג. מחסן להשכרה הוא הפתרון המדובר, והוא יעיל במיוחד גם עבור מי שעובר לחו"ל לתקופה ארוכה ללא חפציו האישיים, או למי שעובר לדירה קטנה יותר שלא תוכל להכיל את כל הריהוט שמגיע איתו.

ארגון מחסן להשכרה לחסכון כספי משמעותי

כדי למצוא את המחסן המתאים ביותר, צריך פשוט לבקר במחסנים כאלו. ישנם מתחמים גדולים המציעים מחסן להשכרה בגדלים שונים למטרות שונות, כך שכל אחד יוכל לבחור את המחסן המדויק לו ביותר בהתאם לתכולת הדירה שלו. חשוב מאוד לבחור את המחסן המתאים, שכן יש הבדל עצום בין תכולה של דירת חדר למשל, ובין אכסון דירת שלושה חדרים.

עם זאת, נציין גם שישנה חשיבות אדירה לסדר והארגון במחסן. ברגע שעושים זאת נכון, אפשר להשתמש בשטח קטן יותר לתכולת דירה גדולה יותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר, בסדר:

  • חסכון בשטח, חסכון בכסף – כשתגיעו למתחם, יצוות לכם יועץ שיעבור אתכם על המחסנים השונים במקום, תצאו כמובן לסיור על מנת לראות בעיניכם. כך ניתן פחות או יותר להבין את גודל המחסן לעומת התכולה שמגיעה אתכם. זכרו שסידור נכון יאפשר לכם להשתמש במחסן קטן יותר, ולשלם פחות.
  • תמיד לשאוף לגובה – כשמסדרים לגובה, נותר יותר מקום לרוחב! השיטה היא להציב את החפצים הגדולים ביותר (בדרך כלל ריהוט) על הרצפה, ולהעמיס עליהם ארגזים לפי גודל – מהגדולים, עד הקטנים ביותר שיוצבו גבוה.
  • תקדישו לכך כמה זמן שצריך – כשעובדים מהר מידי, דברים עלולים להישבר ולהיהרס. לכן, כדאי לקחת את הזמן ולאחר שבחרתם מחסן להשכרה להתחיל אפילו בתכנון. להבין מהם החפצים שברשותכם; כמה ריהוט, כמה ארגזים מכל גודל ועוד. לאחר שהמידע יהיה פרוש לפניכם, יהיה לכם הרבה יותר קל להתחיל לסדר. תכנון נכון הוא הסוד!

ומה לגבי שאר הקריטריונים?

מחסן להשכרה כדאי לבחור לא רק על פי הגודל שלו, יש עוד כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון. למשל, רמת האבטחה במקום – הדבר האחרון שתרצו זה להוציא מהבית חפצים ואלמנטים שיקרים לכם, ולא לדעת מי שומר עליהם ומתי. לכן, כדאי לבחור במתחם מחסנים שידוע בין היתר בזכות האבטחה הכבדה בו, שמתבטאת במצלמות בכל פינה, אבטחה אנושית ועוד.

בנוסף, כדאי לבחור במתחם שנמצא לא רחוק מכם מבחינה גיאוגרפית. כמובן אם אתם נשארים בארץ! תארו לכם כמה זה קל, להיזכר לפתע שאתם זקוקים לחפץ אחד מסוים שנמצא באחד הארגזים במחסן, וכל מה שאתם צריכים זה לנסוע מרחק קצר ולהביא אותו. לכן, הקפידו לצמצם את החיפוש לאזורכם.

מחסן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד