י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

השפעות • מרדכי בן דוד עם אלבום חדש

חמישה ימים לפני חג פורים, גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד מגיש אלבום חדש עמוס וגדוש במיטב לחניו של המלחין ר' משה יחזקי' וייס שאחראי ללהיטים הגדולים של השנים האחרונות. האזינו למיקס משירי האלבום

השפעות • מרדכי בן דוד עם אלבום חדש
מרדכי בן דוד צילום: קובי הר צבי

אלבום חדש ומלהיב לגדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד 'השפעות' שמו. להפקתו חברו הצמד, המפיק הותיק יוסי טיברג והזמר יידל ורדיגר, בנו של מרדכי בן דוד, הנחשב כיון למפיק על בז'אנר החסידי.

החידוש המשמעותי באלבום החדש, הוא שאת שלל להיטי האלבום חיבר המלחין ר' משה יחזקי'ה וויס, שחלק מלחניו התפרסמו בכל רחבי העולם והפכו לפופולאריים במיוחד ביניהם "סוכל'ה" שביצע מרדכי בן-דוד בדואט עם בנו יידל, "פאר-דיר" שכתב לדובי מייזעלס, מענדי וויס ומלהקת 'שירה', "שימו לב אל הנשמה" שביצע שמילי אונגר ועוד.

האזינו למיקס משירי האלבום החדש:

על העיבודים הופקדו משה לאופר שהעניק לאלבום טעם אותנטי ומרענן, לצד המוזיקאי המחונן יהודה גלילי. הפתעה נוספת היא שובו של אלי לאופר היוצר והמעבד המוכשר שתרם בעבר לרפרטואר של מרדכי בן וחוזר לשתף עמו פעולה באלבום החדש. גם המוזיקאי אלי לשינסקי נטל חלק במלאכת עיבוד האלבום.

בהפקה לא ויתרו על קוצו של יו"ד, ואת תפקידי המקהלות והניצוח ביצע המוזיקאי הערשל בריסק.

"לא מדובר באלבום שגרתי, וגם הטיימינג של הופעתו איננה מקרית" מספר זאבי פריד, המעורב בהפקה, "בימים אלו שרוחות מלחמה מנשבות ויהודים רבים נעקרים ממקומות מגוריהם, נזכור שיש לנו אמונה בקב"ה ובעז"ה עוד נזכה להשפעות טובות".

אלבום חדש מרדכי בן דוד משה יחזקיה וייס השפעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד