י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

50 יח"ד מוגן ייבנו בארמון הנציב

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ביקר בבית דיור מוגן ציבורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים, והבטיח: "יאושרו 50 יחידות דיור נוספות בשכונה" • תמונות

50 יח"ד מוגן ייבנו בארמון הנציב



בביקור שערך הבוקר (ב) שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, בבית דיור מוגן ציבורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים עם ניצולי שואה, הפתיע השר אריאל והודיע כי לאחר עשור בו לא החלה בנייה של יחידות דיור ציבורי לגיל הזהב על ידי משרד הבינוי והשיכון, מאשר השר הקמת 50 יח"ד חדשות בארמון הנציב, כאשר הוא מתכוון לבחון אישור הקמת יח"ד נוספות בבתי דיור מוגן ציבורי בתקציבי הממשלה הבאים.

ניצולי השואה שהתרגשו מהביקור, ישבו עם השר במשך שעות ארוכות, וסיפרו לו על הקשיים כילדים בשואה ועל הטלטלות שעברו עליהם עד שהגיעו לארץ, הודו לו על הביקור וסיפרו על הדיור המוגן הציבורי.

השר אריאל אמר, כי הוא שמח לראות את הבניין היפה שמעניק הרגשה של בית קבע ולא רק דירת עראי. השר סיפר לניצולי השואה את סיפור משפחתו האישי, וכי אימו היא הניצולה היחידה מכל משפחתה - שנספתה באוושוויץ. השר הוסיף עוד כי ניצולי שואה נפטרים כל הזמן, אך אנחנו צריכים לדאוג שאלה שנותרו איתנו יקבלו את המיטב.

לסיום אמר השר: "לצד חובתנו המוסרית והיהודית לדאוג להם, נטפל בתקיפות באלימות נגד קשישים. לא יהיה לנו עתיד אם לא נזכור את עברנו ואת מי שעמל קשה עבור זכות קיומנו כאן בארץ. השואה הוכיחה שיש רק מקום אחד ליהודים – פה בארץ ישראל".
















יום השואה והגבורה אורי אריאל ביקור מבוגרים ניצולי שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד