כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הרפיסות מול פוטין

המחסל של בן לאדן תוקף את ביידן: "רוסיה וסין צוחקות עלינו"

החייל שחיסל את הארכי טרוריסט אוסאמה בן לאדן, שרצח אלפי אמריקאים בפיגוע אסון התאומים, תקף את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, "אי אפשר עם חולשה להביס אדם משוגע עם נשק גרעיני", הוא אמר כי רוסיה וסין 'צוחקות עלינו'

המחסל של בן לאדן תוקף את ביידן: "רוסיה וסין צוחקות עלינו"
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

רוב אוניל, שירת את ארצו ב-400 משימות קרב במשך 16 שנים ובין היתר ירה וחיסל במו ידיו את מנהיג אל קעידא, אוסאמה בן לאדן במהלך הפשיטה המפורסמת והקטלנית ביותר בהיסטוריה האמריקאית המודרנית על ביתו בפקיסטן. כעת הוא יוצא למתקפה נגד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שלדבריו נתפס כחלש ורופס.

בראיון ל'דיילי מייל', מתח החייל לשעבר, המעוטר בשלל עיטורים, ביקורת על ממשל ביידן על ביטול ניסוי טיל גרעיני, בזמן שכוחות רוסים החלו לתקוף אזרחים אוקראינים וכיצד הפנטגון מודאג יותר מאג'נדת שינויי האקלים שלהם מאשר בניסיון להרתיע את ולדימיר פוטין.

"עם חולשה לא מביסים אדם משוגע עם נשק גרעיני, זה כמו לנסות לעצור בריון בחצר בית הספר על ידי לפייס אותו, זה שטויות, כשהייתי בשירות, החשש העיקרי היה האם תוכל לבצע את המשימה שעל הפרק, כעת הם (הפנטגון) מבזבזים זמן ומשאבים כדי להפוך ספינות מלחמה לירוקות. האמת המצערת היא שרוסיה וסין צוחקות עלינו כשאנחנו מדברים על שינויי אקלים בצבא".

אוניל אמר עוד ל'דיילי מייל' שפוליטיקאים כמו לינדזי גרהם לא צריכים לדבר על התנקשות בוולדימיר פוטין בשביל רייטינג בטלוויזיה, אבל התעקש שהוא לא יתנגד אם מישהו במעגל הפנימי של הקרמלין יוציא את פוטין להורג כמו שהוציאו את "יוליוס קיסר".

כאשר ארצות הברית מתחילה לדבר על כך ששינויי האקלים הם "הדאגה מספר אחת לביטחון לאומי", הוא אומר, "שאר העולם מתחיל ללעוג לנו". הוא אמר כי רוב החיילים הרוסים לא רוצים להיות שם. "הכל בגלל שבחור אחד בקרמלין איבד את הכדורים שלו".

ג'ו ביידן אוסמה בן לאדן ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד