כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אסור לפספס

ימים אחרונים להבטחה הנדירה של "מרא דכולא תלמודא"

נותרו ימים אחרונים ממש בכדי לזכות בגזירה הנוראה של מרן הגאון רבי מיכל זילבר אשר גזר במכתבו ההיסטורי כי כל המושיטים יד למען חתנים וכלות יתומים הנישאים בימים אלה יזכו לישועה עד ליום הפורים הקרוב • כעת זה ההזדמנות האחרונה שלכם לזכות בגזירה הנוראה

ימים אחרונים להבטחה הנדירה של "מרא דכולא תלמודא"
ר' מיכל זילבר צילום: באדיבות המצלם

ממש בעוד ימים ספורים, בשעה שיום הפורים יפרוס את כנפיו על המוני בית ישראל, תסתיים ההזדמנות הנדירה לזכות בישועה כפי שגזר מרן הגאון האדיר, מרא דכולא תלמודא הגאון רבי מיכל זילבר שליט"א במכתב היסטורי למען ארבעים וארבעה חתנים וכלות יתומים העתידים להינשא עד יום הפורים הבא עלינו לטובה.

לחצו כאן ותזכו בהבטחה הנדירה>>>

המכתב הנדיר שטרם נראה כמותו מאז ומעולם מגיע בעקבות מצוקתם של ארבעים וארבעה חתנים וכלות יתומים העתידים להינשא עד ליום הפורים הקרוב, אך עתידם לוט בערפל. וזאת מהסיבה הפשוטה שאין להם מאומה: לא כסף לחתונה, לא נדוניה, ובעצם אין להם ולו אגורה שחוקה.

מרן הגאון האדיר, מרא דכולא תלמודא הגאון רבי מיכל זילבר שנחשף למצוקתם הנוראה של החתנים והכלות היתומים הללו יצא מגדרו ולראשונה בהיסטוריה נטל דף ועט ושירבט עלי גיליון מילים מרטיטים ומצמריים. במכתבו הנדיר כותב ענק התורה: "כמה שיתנו יותר יזכו יותר לישועה עד הפורים הבא עלינו לטובה. והנותנים 440 שקלים כנגד 44 היתומים הנישאים בחודש זה, עד הפורים, יבוטל מה שנחתם בדם למעלה ויהיה להם אך טוב".

הבנתם מה כתוב כאן? זה משהו חסר תקדים, זה משהו שאמור להוזיז את נימי הלב אצל כל אחד ואחד מאיתנו. גאון התורה, מרא דכולא תלמודא, הגאון רבי מיכל זילבר שעשרות שנים ברח מעיני הרקורים גוזר לכם משהו שהוא לא עשה מעולם, משהו שעוד לא היה: אם תתרמו, אם תפתחו את הלב שלכם, אזי מה שנגזר עליכם חלילה - יבוטל ויהיה לכם רק טוב.

אתם מצליחים לעכל את המשמעות הזו? הרי ישנם אנשים רבים שמתהלכים חסרי אונים, הם לא יודעים מה יילד יום, לא יודעים מה יהיה מצב הפרנסה בבית, דאוגים מפני בריאות הילדים, וטרודים מפני חינוך הצאצאים. אבל כאן יש לכם גזירה שעוד לא הייתה, גזירה היסטורית שעוד לא נראתה: אם תתרמו ותפתחו את הלבבות לחתנים והכלות האומללים האלה, אזי כל מה שחלילה נגזר עליכם פשוט יבוטל זאת מלבד עצם הגזירה כי תזכו לישועה עד יום הפורים הבא עלינו לטובה.

כעת זה הרגע שלכם לעשות את הצעד הפשוט הזה. כעת זוהי ההזדמנות שלכם גם לסייע לחתנים וכלות יתומים להקים את ביתם וגם לזכות לגיזרה היסטורית שעוד לא הייתה. לא נותר לכם עוד הרבה זמן, בעוד ימים ספורים יחול יום הפורים וזה הרגע שלכם לעשות את הצעד הזה ולזכות לישועה עד היום המקודש. תרמו כעת.

לחצו כאן ותזכו בהבטחה הנדירה>>>

קופת העיר חתן יתום ר' מיכל זילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד