ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הקרב על העיר החרדית

אריה דרעי פותח את מערכת הבחירות באלעד ומכריז על המועמד

ש"ס מסתערת שוב על העיר אלעד בניסיון לכבוש אותה מחדש אחרי שתי מערכות בחירות יצריות שבסופן הפסידו לראש העיר המכהן ישראל פרוש שלא הולך לשום מקום ומתכוון להתמודד על קדנציה שלישית וגם לנצח. אריה דרעי מגיע הערב לכנס פעילים בעיר ובידו מועמד מטעם ש"ס

אריה דרעי פותח את מערכת הבחירות באלעד ומכריז על המועמד
דרעי בכנס רבני הקהילות באלעד צילום: באדיבות המצלם

שנה וחצי לבחירות המוניציפליות: יושב ראש ש"ס אריה דרעי הגיע הערב (ראשון) לעיר אלעד לכנס פעילים, שעוד קודם לכן הוא פוגש את מרבית רבני העיר ומכריז על פתיחת מערכת הבחירות, עם הצגת מועמד ש"ס לראשות העיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכנס הציג דרעי את יהודה בוטבול, יושב ראש סיעת ש"ס המקומית והצהיר, "זה המועמד שלי לראשות העיר ואין משא ומתן, אפילו שזה מוקדם אני הולך לעשות הכל ללכד את הציבור ולנצח באלעד", כשהוא משגר עקיצה לישראל פרוש, מועמד 'אגודת ישראל' לקדנציה שלישית ואומר "לא ינסו לקנות אותנו בשירת הבקשות".

הקרב על ראשות העיר אלעד הייתה יצרית במערכות האחרונות, למרות הניסיונות של ש"ס לכבוש מחדש את ראשות העיר הם כשלו פעמיים, בעקבות פיצולים פנימיים בין רבני העיר אלעד.

במערכת הבחירות הקודמת יצרו במערכת הפוליטית את ציר ש"ס - דגל התורה, והעמידו כמועמד את יצחק פינדרוס, שהעתיק את כתובתו לעיר אלעד, אלא שבסוף מועמדותו נפסלה על ידי שופטי בג"צ בעקבות חוקרים פרטים שנשכרו ועקבו אחריו וגילו כי הוא לא באמת העביר את הכתובת לאלעד כפי שמחייב החוק את המועמדים לראשות העיר להתגורר בה.

דרעי הערב באלעד.

על פי אותו הסכם שלכאורה אמור להימשך גם במערכת הבחירות הצפויה בעוד שנה, במערכת הזו 'דגל התורה' התחייבה לתמוך במועמד מטעם ש"ס שיתמודד לראשות העיר. כעת האתגר העיקרי של דרעי יהיה ללכד מאחורי יהודה בוטבול את כל הציבור הספרדי.

יהודה בוטבול בחירות לראשות העיר אלעד ש"ס בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד