כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הפרויקטים "פסגות ירושלים ו"האחוזה" יקיימו אירוע מכירות מיוחד בארה"ב

יזמי הפרויקטים היוקרתיים נעתרו לדרישת הציבור בארה"ב ויקיימו שם אירוע מכירות מיוחד הכולל את כל מערך השיווק המתקדם • היזמים: "למרות הביקוש הגבוה בארה"ב לא נמכור באירוע את כלל הדירות בשל מחויבותנו לתושבי ישראל"

הפרויקטים "פסגות ירושלים ו"האחוזה" יקיימו אירוע מכירות מיוחד בארה"ב



מתעצם הביקוש בקרב יהודי ארה"ב לדירות יוקרה בירושלים החרדית. ההיצע המחודש של פרויקטים במרכז ירושלים, פותח הזדמנות לרבים מתושבי חו"ל לרכוש כעת דירת יוקרה במרכז ההוויה החרדית בעיר. בעקבות כך, עסקנים ואנשי נדל"ן רבים בארה"ב פנו ליזמי הפרויקטים המובילים בירושלים - "פסגות ירושלים", ו"האחוזה", לקיים אירוע מכירות מיוחד בארה"ב כדי לעמוד בדרישה הגבוהה הקיימת לפרויקטים אלו.

היזמים נעתרו לדרישה, ויקיימו בס"ד בעוד שבועיים אירוע מכירות משותף לשני הפרויקטים המדוברים.. אירוע המכירות המשותף יתקיים בריכוזי החרדים בארה"ב בברוקלין ומונסי במשך שלושה ימים ויציע לפני המבקרים את משרד השיווק המשוכלל על כל תכולתו: ההדמיות הדיגיטליות, המצגות, התכניות, החוברות. באירוע המכירות ייטלו חלק נציגי היזמים נציגי הבנקים עו"ד המתמחים בנדל"ן במגזר החרדי בירושלים, וכן משווקים מקצועיים בעלי ניסיון רב המתמחים בשיווק דירות יוקרה למגזר החרדי. כל זאת בכדי להיענות לביקוש הגדול ולבצע את ההרשמות באופן מקצועי. לרוכשים באירוע יינתנו הטבות מיוחדות.

פרויקטים אלו נחשבים כיום למיזמי הדגל בירושלים החרדית וזוכים לביקוש גבוה בשל מיקומם המעולה והמפרט היוקרתי. פרויקט 'פסגות ירושלים' הממוקם בין הרחובות שמגר- ירמיהו- ברנדייס ומלכי ישראל (מתחם 'כדורי' לשעבר), כולל 5 בנינים מפוארים, בתמהיל דירות רחב של 3, 4 ,5 , 6 חדרים, דירות גן, דירות דופלקס ודירות פנטהאוז. בשל השיווק המואץ נפתח לאחרונה שלב ב' הכולל את בנינים 3,4.

פרויקט 'האחוזה' ממוקם במתחם בו שכן בעבר אולם האירועים 'האחוזה' שברח' אהליאב, וכולל 4 בניינים מפוארים, בהם דירות בנות 4, 5, ו-6 חדרים מרווחים במיוחד עם מפרט טכני יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר, לצד סביבה ירוקה ומטופחת המעניקה חוויה של מגורי אצולה באחוזת יוקרה.

ר' אלי קליין, הבעלים של חברת אקה נדל"ן אומר, כי למרות הביקוש הגבוה בארה"ב, התקבלה החלטה אסטרטגית שלא למכור באירוע את מלאי הדירות בארה"ב אלא להותיר מלאי דירות טובות לתושבי ישראל, בשל המחויבות למשפרי הדיור בארץ הנמנים עד כה על רוב הרוכשים בפרויקטים. יצוין, כי גם בימי אירוע המכירות בארה"ב, משרדי המכירות של הפרויקטים בארץ יהיו פתוחים כרגיל ומאוישים ע"י המשווקים המנוסים והמקצועיים.

עו"ד יהושע ארז, מנכ"ל טעמן נדל"ן אומר, כי "אירוע המכירות המיוחד בארה"ב, הכרוך בלוגיסטיקה מורכבת, נעשה בהתאם לרמת השירות הגבוהה הנהוגה בפרויקטים. אנחנו מגיעים עד אליהם כדי להעניק להם את מלוא השירות והלווי המקצועי של משרד המכירות הקיים בארץ".
ירון צוברי סמנכ"ל קרסו נדל"ן אומר, כי ההתעניינות הגבוהה הקיימת בארה"ב לפרויקטים אלו מדגישה את יתרונותיהם המובהקים ואת ההזדמנות החד פעמית הגלומה בהם, בשל מיקומם המעולה במרכז ירושלים התורנית וסטנדרט הבניה הגבוה".





מועדי אירוע המכירות בניו יורק:
21 April 2013 - Borough Park
11am-7pm, Anshe Sfard, 4502 14th Ave. Brooklyn
22 April 2013 – Flatbush
5pm-10pm, Gvul Yaveitz, 1560 Coney Island Ave. Brooklyn
23 April 2013 – Monsey
5pm-10pm, Karlin, 52 Main St Monsey, off route 306

האחוזה ירושלים מכירות פרויקט ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד