א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

טרגדיה בישיבה: בן 17 מאלעד נפטר מדום לב

טרגדיה בישיבת 'כפר זיתים': נחמן ישכיל בן 17, תושב אלעד, נמצא במיטתו שבפנימיית הישיבה ללא רוח חיים • "בלילה הוא סיפר שאינו חש בטוב" • לא תתבצע נתיחה

טרגדיה בישיבה: בן 17 מאלעד נפטר מדום לב

טרגדיה בישיבת 'כפר זיתים': נחמן ישכיל, בחור בן 17, בנו של אחד מחשובי חסידי ברסלב בעיר אלעד, נמצא במיטתו שבפנימיית הישיבה כשהוא ללא רוח חיים.

כוחות ההצלה הוזעקו אל בניין הישיבה וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, כאשר בני הישיבה אומרים תהילים. אולם למרבה הצער, נקבע מותו כתוצאה מדום לב.

מדוברות 'איחוד הצלה' נמסר: "תלמידי הישיבה סיפרו לחובשים כי כבר משעות הלילה סיפר הבחור שאינו חש בטוב. בשעת צהריים, כשלא יצא משעות הבוקר מחדרו, הוא אותר כשהוא ללא רוח חיים".

המשטרה מבקשת לבצע נתיחה שלאחר המוות, על מנת לברר באילו נסיבות נפטר המנוח. מפקד זק"א מחוז צפון, אנשיל פרידמן, ורכז המחלקה המשפטית פועלים למניעת העברתו למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מיכל'ה גוטווין אומר ל'בחדרי חרדים', כי ב"מידה והמנוח יועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, על מנת לבצע נתיחה שלאחר המוות, אפנה לבית המשפט להיאבק בכך".

בהמשך המשטרה המשיכה להתעקש על נתיחת המנוח, ובסביבות השעה 20:30 התקיים דיון בבית המשפט בנצרת, בו ביקש מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית של זק"א, להסתפק בבדיקת CT ולא לבזות ולצער את המנוח.

המשטרה ציינה בבקשתה לביצוע נתיחה כי אין חשד לפלילים. נציג המחלקה המשפטית של זק"א ביקש מבית המשפט לדחות על הסף את הבקשה, ואכן השופט דחה על הסף את הבקשה והורה לשחרר את הגופה עוד הלילה לקבורה. ההלוויה תצא בחצות מבית ההלויות שמגר בירושלים להר המנוחות.

בישיבה, הממוקמת במושב כפר זיתים בבקעת ארבל שבגליל התחתון, ליד טבריה, לומדים כ-70 בחורי ישיבה המתקשים בלימוד ישיבתי רגיל, והם משלבים לצד הלימוד התורני גם לימוד מקצוע.
טרגדיה ישיבה דום לב הצלה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד