י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כתובת לכל מימון

איך חוסכים כסף נוכח גל ההתייקרות? כל התשובות במקום אחד

מהיום, יש כתובת אחת לייעוץ והכוונה בתחום המימון והמינוף, עד למיקסום היכולת של כל לקוח ולקוח • חב' מני גרופ מציגה – ייעוץ וליווי לקבלת פתרונות מימון לכל אחד ובכל סכום • "אנחנו עובדים מול יועצים בנקאיים, יועצים חוץ בנקאיים, יועצים פנסיונים ועם כלל הגופים המעניקים פתרונות מימון כולל חברות האשראי, חברות הביטוח וקרנות ההשקעה", אומרים בהנהלת 'מני גרופ'

איך חוסכים כסף נוכח גל ההתייקרות? כל התשובות במקום אחד
פתרונות מימון צילום: FREEPIK

ייעוץ וליווי בתחום המימון והמינוף, לכל אחד ובכל סכום: חברת מני גרופ, המתמחית בפתרונות מימון, מרחיבה את שירותיה ומעניקה ייעוץ וליווי בכל סוגי פתרונות מימון לכל מטרה, לצורך השקעות נדל"ן או כל השקעה אחרת.

"המומחיות שלנו היא לבנות לכל לקוח את גובה המימון שהוא זקוק לו, בין אם יש לו בטוחות ובין אם אין לו בטוחות", אומרים בחברת 'מני גרופ'. "אנחנו בונים עבור הלקוח את גובה המימון בהתאם למכלול נתוני האשראי שלו".

"חברת מני גרופ עובדת מול יועצים בנקאיים, יועצים חוץ בנקאיים, יועצים פנסיונים ועם כל הגופים המעניקים הלוואות כולל חברות האשראי, חברות הביטוח, קרנות השקעה, קופות גמל וקרנות פנסיה, החל ממימון לכל מטרה, ועד מימון משכנתא, משכנתא הפוכה, הלוואת בלון וכו'. 

"המומחיות שלנו היא לבנות תהליך ליווי וייעוץ עד להשגת היעד, משלב המימון ועד לשלב ההשקעה", אומרים בחב' מני גרופ. "אנשים לפעמים לא יודעים מהן הזכויות שלהם ומהיכן ניתן לקבל פתרונות מימון בתנאים הטובים ביותר. גם במקרים שהבנק מסרב לתת הלוואה, יש הרבה מאד גופים מהם ניתן לקבל, אם יודעים לבצע את התהליך כפי שצריך. זו המומחיות שלנו כחברה המתעסקת עם כלל הגופים הפיננסיים בישראל. המטרה שלנו, היא להוביל את הלקוח לתוצאה הרצויה. אנחנו מעניקים לו את כל הליווי המקצועי. יושבים עם הלקוח, בוחנים מהן אפשרויות ההחזר החודשי שלו, מהן ההכנסות החודשיות הקבועות, הכנסות חד פעמיות וכדו', ויחד עם הלקוח אנחנו בונים עבורו את ההלוואה המתאימה לו. אנחנו מלווים כל לקוח, גם כאלו שאין להם בטוחות או נכס כערבות בגין קבלת המימון".

אם אתם עומדים בפני השקעה, או שזקוקים לקבלת מימון למשכנתא, משכנתא הפוכה, הלוואה בתמורה לשעבוד נכס או הלוואה לכל מטרה, המומחים של 'מני גרופ', ממתינים לטלפון שלכם.

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות המסלולים המיוחדים>>>

קרן הלוואות השקעה פיננסית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד