כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ישועה מעל הטבע

מכה גלים: התפילה ההיסטורית באשמורת הבוקר של יום הפורים

באשמורת הבוקר של היום הקדוש יתכנסו צדיקי הדור במעונו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א שם הם יקרעו שכרי שמים לישועת תורמי קופת העיר • הצטרפו עוד עכשיו והבטיחו לעצמכם שאתם תהיו מאלה שיזכו לישועה למעלה מדרך הטבע

מכה גלים: התפילה ההיסטורית באשמורת הבוקר של יום הפורים
תפילה היסטורית צילום: באדיבות המצלם

התרגשות מיוחדת לקראת המעמד המיוחד, לנצל את שעת הכושר הנדירה לישועה מעל הטבע, בו יתכנסו מנין גדולי הדור שליט"א בביתו ובראשותו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בצוותא עם רבני 'קופת העיר', שיקיימו את המעמד במנין בשליחות תורמי 'קופת העיר', בזמן הקדוש והמסוגל, אשמורת הבוקר של יום הפורים.

לחצו כאן למסירת שם בתפילה>>>

ביום הקדוש והעמוס של פורים יפנה רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א מסדר יומו המדוקדק, במיוחד כדי לקיים מעמד תפילה מיוחד על תורמי קופתו 'קופת העיר', וביחד עם מנין גדולי הדור שליט"א יעתירו ויזכירו על כל שם ובקשה של תורמי 'קופת העיר' שיספיקו להיכלל במעמד.

המעמד המיוחד מתקיים כחלק מהמאמצים של 'קופת העיר' לתורמיה, בצירוף הזכות של להביא אור למשפחות נזקקות בימי הפורים, ועל ידי הצדקה מביאים אור ל-5107 משפחות מכל ישוב ועיר בארץ הקודש.

במנין הקדוש שיתכנס אי"ה כשליחיהם האישיים של תורמי 'קופת העיר' ישתתפו מרן הגר"ש שטיינמן שליט"א, מרן הגר"ש בעדני שליט"א, מרן הגר"ז ברלין שליט"א, מרן הגרש"א שטרן שליט"א, מרן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, מרן הגרי"ש קנייבסקי שליט"א, מרן הגר"נ זוכובסקי, מרן הגרח"י משקובסקי שליט"א, מרן הגרי"א דינר, מרן הגרא"ד אפשטיין שליט"א, ומרן הגר"י פשהוף שליט"א שיעתירו בצוותא על תורמי 'קופת העיר'.

המעמד המיוחד מהווה הזדמנות נדירה להוושע בס"ד למעלה מדרך הטבע ביום הגדול והקדוש יום הפורים, בעת הרצון הנדירה של פורים באשמורת הבוקר, בצירוף הזכות של תורמי 'קופת העיר' להשתתף במעמסה העצומה להאכיל את רבבות הנפשות המצפות לכך בימי הפורים, ויסייעו להביא אור לבתיהם החשוכים.

כעת זה הרגע שלנו לעשות מעשה ולזכות שהשם שלנו יהיה במעמד ההיסטורי הזה. תחשוב על זה, באשמורת הבוקר של היום הקדוש יתכנסו צדיקי הדור ושם הם יקרעו שערי שמים בעבורנו. זה הרגע שלנו להושיט יד למשפחות הנזקקות ולזכות לישועה למעלה מדרך הטבע בזמן המסוגל הזה. תרמו כעת.

לחצו כאן למסירת שם בתפילה>>>

קופת העיר פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד