כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

איך להכין משלוח מנות שכיף להכין ומפנק לקבל

עלית מביאה כמה טיפים פשוטים ליצירת משלוח מנות שכיף לקבל במינימום השקעה ומקסימום פינוק

איך להכין משלוח מנות שכיף להכין ומפנק לקבל
עלית צילום: יח"צ

משלוח מנות זה לא רק מצוות היום, זו גם ההזדמנות שלנו להוקיר את מי שחשוב ויקר לנו, להביע תודה, אהבה והערכה. לכן, כשבאים להתחיל עם המשימה הכי יצירתית וטעימה של פורים- הכנת משלוחי מנות, חשוב לזכור את האנשים שיקבלו את המשלוח שלנו ולהקדיש רגע נוסף של מחשבה מה ישמח את המקבל ויעביר בצורה הכי מכבדת את רגשותינו כלפיו. עלית מביאה כמה טיפים פשוטים ליצירת משלוח מנות שכיף לקבל במינימום השקעה ומקסימום פינוק.

אז איך עושים את זה נכון?

  • תחשבו מה אתם הייתם שמחים לקבל. שימו לב לפינוק מיוחד שאתם הייתם שמחים אם מישהו היה מפרגן לכם- לרוב זה מה שישמח גם את מי שיקבל את המשלוח שלכם.
  • שימו דגש אישי. חשבו על העדפותיו של המקבל. האם הוא אוהב מתוק או מלוח? באיזה קפה הוא משתמש? ככל שתדייקו יותר את המשלוח, המקבל ירגיש את תשומת הלב האישית שלכם בכל פרט.
  • סדרו את המוצרים בצורה נכונה. המשלוח שלכם יכול לקבל צורה שונה לגמרי לפי הצורה בה תסדרו את המוצרים. הקפידו לסדר את המוצרים הגדולים והארוכים יותר מאחורה והקטנים מקדימה כדי שיהיה אפשר לקבל את הרושם הנכון ולראות את כל תכולת המשלוח כבר במבט ראשון.
  • העניקו תשומת לב אישית. צרפו פתק קטן ואישי, משהו חמים שיתן למקבל הרגשה נעימה שחשבתם עליו במיוחד.
  • הקפידו על מגוון ומוצרים אישיים. אם שמתם שוקולד, תחשבו מה ישלים אותו. למשל קפה איכותי יחד עם עוגה טובה לגמרי יעשו את העבודה. הקפידו על מוצרים באריזות מוקטנות כדי לתת למשלוח הרגשה אישית. קפה עלית מציעה מוצרים באריזות מוקטנות: קפה עלית פלטינום שמוסיף הידור בטעם עשיר, ארומטי ואיכותי לעונג שכולו שלכם.
פלטינום משלוח מנות פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד