י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צבעי הדגל באילת: הדגל הגדול במדינה נצבע בצבעי 'טמבור'

ענקית הצבע הישראלית 'טמבור' תרמה 2,800 ליטר צבע ליצירת הדגל הענקי על האנגר בגודל של 30 מטר גובה על 120 מטר אורך • כך זה נראה

צבעי הדגל באילת: הדגל הגדול במדינה נצבע בצבעי 'טמבור'

לרגל יום העצמאות ה–65 למדינת ישראל, הציגה עיריית אילת את דגל ישראל הגדול ביותר בארץ. הדגל צויר על האנגר בטון בבסיס חיל הים המשתרע על 3,600 מ"ר (30/120 מטר). בעזרת שילוב של אור וצל, נראה הדגל כמתנוסס. בזכות גודלו, נראה הדגל למרחוק מכל חופי מפרץ אילת, כולל מערים שכנות לאילת.

מדובר ביוזמה שהוביל ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי, לשיפור פני האנגר אילת הישן בשיתוף חיל הים. זאת הודות לתרומתו האדיבה של יהודי צרפתי, שהוקדשה כולה לביצוע בפועל וכן הודות לתרומת חברת טמבור, אשר תרמה לא פחות מ- 2,800 ליטרים של צבע.

לפרויקט גויס אמן מיוחד, עליו הוטל לצייר את הדגל – בגודל של 30 מטר גובה על 120 מטר אורך - כך שייראה כאילו הוא מתנפנף ברוח. הדגל צויר על האנגר ישן, במטרה לשוות לו מראה חדש ומרענן. הפרויקט הסתיים לקראת יום העצמאות ה-65 של מדינת ישראל.

מיכאל דיין, מנכ"ל חברת טמבור ציין: "אנחנו מאמינים שצבע הוא המרכיב המשמעותי ביותר בעיצוב סביבת החיים של כולנו ואין כמו בגוונים של כחול ולבן, כדי לבטא את התרבות הישראלית". מנכ"ל טמבור נענה כבר לאתגר הבא שהציב ראש העירייה, והוא שינוי החומה המקיפה את בסיס חיל הים וזאת לאחר מספר פרויקטים שביצעה חברת טמבור בעיר, המלמדים על כוחו של הצבע בעיצוב פני העיר הדרומית.





אילת דגל ישראל צבע טמבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד