כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אזהרות לקראת החג

צפו: הפציעה החמורה שתיגרם לכם כתוצאה משימוש בנפצים

במשטרת ישראל נערכו לקראת אירועי חג הפורים שיתקיימו בהמשך השבוע תוך השמת דגש על פעילות אכיפה למניעת שיווק והפצת צעצועים מסוכנים | במשטרת ירושלים אף הפיקו סרטון המדמה את הפציעות החמורות העלולות להתרחש משימוש בנפצים האסורים ע"פ חוק

צפו: הפציעה החמורה שתיגרם לכם כתוצאה משימוש בנפצים
פגיעת נפץ צילום: משטרת ישראל

במשטרת ירושלים הפיקו סרטון המדמה את הפציעות החמורות העלולות להתרחש משימוש בנפצים האסורים ע"פ חוק. בתיעוד נראה בובה המדמה גוף של אדם כשהיא סופגת פיצוץ של נפץ שהונח בכף ידה, פיצוץ שהמחיש היטב את ההשלכות והפגיעות בגוף שנגרמו כתוצאה מכך.

מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת אירועי חג הפורים שיתקיימו בהמשך השבוע, ובמהלך השבועות האחרונים ערכה המשטרה פעילות אכיפה מוגברת בשיתוף משרד הכלכלה, למניעת שיווק והפצת צעצועים מסוכנים. מבצעי אכיפה אלו הובילו לתפיסתם של פריטים מסוכנים רבים ומנעו את מכירתם, שימוש בהם והפצתם לציבור הרחב, בפרט בקרב קטינים ובני נוער.

המשטרה אף פרסמה לציבור כללי זהירות ע"מ לחגוג את חג הפורים בבטחה:

? על ההורים לגלות מעורבות וערנות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, ולתדרך את הילדים בדבר הסכנות והנזקים העלולים להיגרם משימוש פסול זה.

? יש להישמע להוראות המשטרה והנחיות השוטרים בשטח ולדווח למשטרה על כל חפץ חשוד והתרחשות חריגה המצריכה התערבות משטרתית.

? זכרו: מדי שנה ובפרט בתקופה זו, נפצעים בישראל עשרות ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש בצעצועים מסוכנים. צעצועים מסוכנים אינם משחק ילדים והשימוש בהם אסור, מסוכן ועלול לגרום לפגיעות גופניות ואף לאובדן חיי אדם. 

? לציבור הנהגים: בימים הקרובים צפוי מזג אויר קר וגשום עם היתכנות לשלג שירד בהרי ירושלים. יש להקפיד על נהיגה זהירה ובטוחה, לשמור מרחק מהרכב לפנים שיאפשר עצירה בטוחה ולגלות ערנות מוגברת להולכי רגל.

? לציבור הנהגים מומלץ להיעזר באפליקציות הניווט שיעודכנו בדבר חסימות ושינויים בהסדרי תנועה בהתאם. 

? אנו קוראים לציבור לגלות ערנות ולדווח על כל אירוע חריג למוקד 100 של המשטרה. כמו כן ניתן להתעדכן כל העת בדבר מידע רלוונטי ושינויים בהסדרי התנועה, באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110. 

נפצים מסוכנים נפצים מסוכנים לפורים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד