כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פריצה לעשרות אלפי פלאפונים

חיילים רוסים בוזזים ברחבי אוקראינה, ומתפארים בכך

המודיעין האוקראיני פרץ ללא פחות מ-120,000 טלפונים של חיילים רוסים ומדווח על שיחות טלפון בהן נשמעים חיילים רוסיים מתרברבים על ביזה בהיקף עצום בכל העיירות שנכבשו | וגם: העונשים באוקראינה לבוזזים המקומיים | צפו

חיילים רוסים בוזזים ברחבי אוקראינה, ומתפארים בכך
חיילים רוסים בוזזים באוקראינה צילום: מתוך מצלמות אבטחה

קציני מודיעין אוקראינים יירטו שיחות טלפון מחיילים רוסים שהתרברבו אצל משפחתם בביזת בתיהם של אוקראינים, החיילים הרוסיים מבטיחים למשפחתם פריטים יוקרתיים מאוקראינה.

חיילים רוסים ביצעו ביזה בקנה מידה גדול ברחבי אזור המלחמה באוקראינה, חלקם אפילו מתפארים בכך בטלפונים הניידים שלהם. חייל ממוסקבה התקשר לאשתו והבטיח לה שיביא לה שני מעילי פרווה וכמה "מכשירי מטבח יוקרתיים", שגנב.

ה'דיילי מירור' שחשף את הדברים מציין, כי החיילים הגנבים עשויים יום אחד לעמוד בפני בית משפט לצדק מכיוון שהמודיעין האוקראיני פרץ כעת ללא פחות מ-120,000 טלפונים של חיילים רוסים. במסמך מודיעיני נכתב: "אוקראינה מיירטת שיחות טלפון מחיילים רוסים בחזרה למשפחותיהם ושיחות טלפון בין חיילים רוסים, אוקראינה יכולה לזהות את הבוזזים כי הם פרצו למידע האישי של כ-120,000 חיילים רוסים הנמצאים כעת באוקראינה".

בדיווח אחר נאמר שחיילים רוסים בזזו דירה של אדם מחוץ לקייב לאחר שהשאיר את המפתח שלו אצל שכנו. כשהחיילים הרוסים דפקו בדלת, השכן נתן לחיילים את המפתח. לאחר מכן הם חיפשו את רכושו של האיש ובזזו את הדירה. בימים האחרונים דווח ברשתות החברתיות כי אוקראינים שנתפסו בוזזים את הבתים שננטשו על ידי אנשים נענשים בהדבקה על עמודי תאורה, וחוטפים מכות מעוברים ושבים ומשוטרים.

אנשים העלו תמונות וסרטונים ברשתות החברתיות של אנשים קשורים לעמודי חשמל וחוטפים מכות עם מקלות. לאחר שנתפסו בוזזים בתים נטושים. באחת הפעמים ניידת משטרה נראית עומדת בקרבת מקום אך לא ברור אם השוטרים הגיעו כדי להציל אותו ממצוקתו המשפילה, או לאכוף את העונש.

צבא רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה ביזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד