כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מכתב נדיר

השנה יותר מתמיד: את המתנות לאביונים מעבירים ל'קופת העיר'

ימים לקראת פורים וזה ההזדמנות שלנו להקדים ולתרום את כספי הצדקה לקופת העיר שיחלקו את הכספים בעיצומו של יום הפורים לעניים מרודים שאין להם מאומה • עשו זאת כעת ותזכו לקיים בהידור את מצוות מתנות לאביונים בו ביום

השנה יותר מתמיד: את המתנות לאביונים מעבירים ל'קופת העיר'
מתנות לאביונים צילום: באדיבות המצלם

כמידי שנה בשנה נערכים בקופת העיר לקראת חלוקת המתנות לאביונים בעיצומו של יום הפורים. במכתבים מיוחדים כותבים רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א כי גם הם נוהגים להעביר את כספי הצדקה ביום הפורים לקופת העיר המחלקים את הכספים לעניים מרודים בו ביום.

לחצו כאן כדי לקיים מתנות לאביונים בצורה מהודרת>>>

במכתבו הנדיר כותב רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א: "בס"ד נשאלתי היכן המקום הראוי למתנות לאביונים ואמרתי שאני נותן לקופת העיר היות והם מחלקים לעניים מרודים והגבאים הם כרבי חנינא בן תרדיון ומחלקים לכל החוגים ולשם יש לתת מתנות לאביונים".

גם מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שרבט עלי גיליון מספר מילים בחשיבות הענקת המתנות לאביונים דווקא לקופת העיר. במכתבו כותב מרן ראש הישיבה: "כדאי לתת מתנות לאביונים דרך קופת העיר וכך אני נוהג".

ב'קופת העיר' אומרים כי בקשתם והוראתם הברורה של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ורבינו מרן ראש הישיבה שליט"א, באה מתוך החשש הממשי שלא יספיקו תרומות ה'מתנות לאביונים' לכל המשפחות הזקוקות לקבל את הסיוע ביום הפורים, וחלילה מתעוררת האפשרות לקצץ בלחם ההכרחי של משפחות במצוקה, ומשום כך קוראים ב"קופת העיר" להקדים ולהעביר את המתנות לאביונים, מוקדם כלל האפשר, על מנת לסייע למבצע הלוגיסטי המורכב, ולמנוע את העומס של הרגע האחרון.

יצוין כי כספי ה"מתנות לאביונים" המועברים ל"קופת העיר" נשמרים כפקדון עד ליום הפורים, מומרים לשטרות מזומנים, ומועברים בו ביום לעניים מהודרים.

כעת, יומיים לפני יום הפורים זה ההזדמנות שלנו להעביר את כספי המתנות לאביונים בצורה המהודרת ביותר לקופת העיר וכפי שנוהגים מרנן ורבנן שליט"א אשר מפליגים בשבח קופת העיר האמונה עליהם בענייני צדקה. הקליקו כאן והקדימו את תרומותיכם בכדי שתזכו שבעיצומו של יום הפורים כספיכם יועברו לעניים ואביונים שאין להם מאומה.

לחצו כאן כדי לקיים מתנות לאביונים בצורה מהודרת>>>

קופת העיר מתנות לאביונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד