כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עצמאיים? האם כדאי להפיק סרטון תדמית לעסק?

מה הן הדרכים הכי טובות לשווק את העסק לכם? למה סרטון תדמית לעסק זה מהלך מנצח? ואיך תעשו את זה הכי טוב? כל התשובות בהמשך המאמר

עצמאיים? האם כדאי להפיק סרטון תדמית לעסק?
צילום סרט צילום: FREEPIK

בתור עצמאיים בטח כבר פיתחתם את הדאגה שתמיד יושבת מאחורי האוזן ולוחשת לכם לפרסם, לשווק
ולא להוריד את הרגל מהגז. מהרגע שפותחים עסק עצמאי, מבינים שהרבה מאוד מההכנסות תלויות באופי השיווק שלכם. זו מחשבה מלחיצה כשמסתכלים על הסך הכללי אבל ברגע שעושים את זה נכון ומתחילים לראות תוצאות, רק מהמחשבה על קמפיין השיווק הבא או על רעיון לסרטון נוסף יעלה לכם חיוך. אז מה הן הדרכים הכי טובות לשווק את העסק לכם? למה סרטון תדמית לעסק זה מהלך מנצח? ואיך תעשו את זה הכי טוב? כל התשובות בהמשך המאמר.

השילוב בין תוכן שיווקי מקורי לבין צריכת התוכן הפופולרית ביותר

אז לשינוי הדרסטי שעבר העולם בכל הנוגע למקורות צריכת המידע ואופן ההתקשרות בין אנשים, הצלחנו להתרגל (או לפחות חלקנו). אבל המעבר החד להתנהלות כמעט מוחלטת באינטרנט לא היה המהלך הסופי והשינויים ממשיכים להתרחש. אם עד לא מזמן צרכנו את המידע החברתי יותר בעיקר בפייסבוק ואת המידע המקצועי בעיקר בגוגל. הצטרפו עוד לא מעט שחקנים חדשים למגרש כמו אינסטגרם, טיקטוק ועוד. בעקבות הצטרפותם מתחולל שינוי מעניין בו צריכת התוכן עוברת מקריאת תוכן כתוב לתמונות וסרטונים. היום, גלישה קצרה תחשוף אתכם לתוכן, בין אם שיווקי ובין אם לא, שהוא כמעט ללא מילים.

למה התעכבנו על השינוי המהותי הזה? כי יש לו השפעה ישירה עליכם, בעלי עסקים. הרשתות החברתיות משמשות לכם פלטפורמה מצוינת לפרסום העסק שלכם ועל מנת לנצל בצורה הטובה ביותר את הפלטפורמה הזו, אתם נדרשים להיות מעודכנים ולדעת להתעצב לפי כיווני הרוח המתחלפים. זכרו - המטרה שלכם היא לעשות את השילוב הטוב ביותר בין תוכן שיווקי מקורי לבין עמידה בתנאי הרלוונטיות המתחדשים ברשת.

הבנתי, אז סרטון תדמית לעסק אמרתם?

כדי לשווק עסק יש לא מעט דרכים, חלקן נחשבות טובות יותר וחלקן טובות פחות. אבל בינינו, כשמשקיעים בתוכן איכותי ויצירתי, רוב הדרכים בהן תבחרו לשווק את העסק שלכם - יהו טובות. אחד הכלים הכי שימושיים היום להפצת תוכן שיווקי, הוא סרטונים. סרטונים שיווקיים מגיעים בכל מיני סגנונות שונים. כל עסק צריך שיהיו לו בארסנל כל מיני סוגים של סרטונים שיווקיים. בראשיתם סרטון תדמית לעסק שמראה מי מאתם ומה אתם עושים. גם סרטוני הדרכה למוצרים שאתם מוכרים יעשו שירות מעולה עבור הלקוחות ואין ספק שמהלך כזה יעלה את המוניטין של חברה. סרטוני מוצר מפורט וידידותי לצופה יגביר את החשק של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לרכוש את אותו המוצר.

אבל כל סדרת סרטונים תמיד צריכים בסיס חזק ויציב שיפתח את הסריה. בסיס זה נקרא סרטון תדמית כפי שכבר ציינו בפסקה הקודמת. סרטון תדמית לעסק שלכם, זהו כרטיס הביקור הדיגיטלי והוא מהווה את המהלך החשוב ביותר עבור פרסום העסק שלכם בצורה הכי טובה. סרטון תדמית תפקידו להציג את העסק שלכם, את הסיפור שלו, ביקורות, עבודות שעשיתם וראויים להתגאות או בעצם כל מה שיאיר באור טוב על העסק.

בשורה התחתונה, בלי סרטון תדמית מעולה - העסק שלכם עלול ליפול בין הכיסאות ולא לקבל את החשיפה שהוא ראוי לה.

אז איך מתקדמים מכאן?

זה הזמן לעשות 2 דברים: אחד להתחיל לפתוח את העיניים ולראות מה עסקים אחרים עושים ומה אפשר ללמוד מהם, לחפש סרטוני תדמית שיכולים להתאים לעסק שלכם ולקחת מהם השראה.

שנית דברו עם צלם וידאו מקצועי או חברת הפקה, כזאת שמתמחה בסרטי תדמית. דברו איתם, תבינו מה הם יכולים לתת ותקבלו הצעת מחיר.

אל תתפשרו ומצאו  צלמי וידאו מקצועיים , זה חשוב בשביל לייצר תדמית מקצועית, צלם חובב יכול שיפספס את הרעיון מאחורי הסרטון ואילו צלם מנוסה לרוב יבין את החשיבה השיווקית ויבצע את הפרויקט על הצד הטוב ביותר בזמנים שסוכמו.

חברת הפקה תדע לתת לכם את המעטפת ולדאוג לעריכה, סאונד, גרפיקה, קריינים ועוד ועוד..

לרוב חברות הפקה מורכבות מצלמי וידאו מקצועיים שיודעים לספק את כל שנחוץ בשביל להפיק סרטון תדמית מוצלח.

בהצלחה.

תדמית סרטון נדיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד