ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מאוחדת מעמיקה את שיתוף הפעולה עם מכון השמיעה 'שמעיה' לטובת הלקוחות

העמקת הקשר ושיתוף הפעולה תאפשר לילדים ולמבוגרים מבוטחי מאוחדת, קבלת מענה מקצועי ומהיר לרכישת מכשירים ובדיקות שמיעה במכוני שמעיה בבני ברק ואלעד # הרב משה כהן מ"מ מנהלת מחוז המרכז במאוחדת "אנחנו שואפים להעמיק את שיתוף הפעולה במיוחד במכון השמיעה שנחשב לאחד ממכוני השמיעה המקצועיים באזור המרכז" # הרב יהושע רייס סמנכ"ל שמעיה: "בטוחני שבעקבות הביקור שיתוף הפעולה עם מאוחדת יגבר ואף יתרחב לתחומים נוספים"

מאוחדת מעמיקה את שיתוף הפעולה עם מכון  השמיעה 'שמעיה' לטובת הלקוחות

במסגרת ביקור מיוחד שערך בשבוע באחרון הרב משה כהן מ"מ מנהלת מחוז מרכז במאוחדת ומנהל המגזר החרדי במחוז, בסניפי שמעיה בעיר בני ברק, סוכם על הרחבת והעמקת שיתוף הפעולה עם שמעיה במגוון תחומים.

אל הביקור המיוחד התלוו מנהלת צמיחה המחוזית ומתאמי קשרי הקהילה במחוז. הביקור נפתח במכון השמיעה המחודש בבני ברק שם קיבלו את פניהם של המשתתפים סמנכ"ל שמעיה הרב יהושע רייס והצוות המקצועי של המכון. משלחת 'מאוחדת' התרשמה מחידוש המכון והמכשור המקצועי.

מר גבי בוכניק, האודיולוג הראשי של מכוני השמיעה בשמעיה העניק לחברי משלחת מאוחדת סקירה מקצועית של החידושים האחרונים בתחום המכשירים ובדיקות השמיעה לילדים ומבוגרים.

בהמשך הביקור הגיעו נציגי מאוחדת אל מעונות היום השיקומיים של שמעיה ברחוב עזרא, שם קיבלו האורחים סקירה מקצועית ממנהלת המעון והאחות הראשית על דרכי הטיפול והשימוש באביזרים השונים והחדשניים בכיתות המעון לילדים כבדי שמיעה וחרשים וילדים עם קשיים רב נכותיים.

בסיום הביקור התכנסו המשתתפים לסיכום ודיון באופני שיתוף הפעולה במכון השמיעה, התפתחות הילד, ומעון השיקומי.

בישיבת הסיכום הביע הרב כהן מ"מ מנהלת המחוז במאוחדת את רצונו בקידום שיתוף הפעולה עם שמעיה בתחום תעסוקה נתמכת לאנשים עם מוגבלות ששמעיה הינו הארגון המוביל בתחום זה בציבור החרדי.

הרב משה כהן מ"מ מנהלת מחוז המרכז במאוחדת אמר בסיומה של הפגישה: "אני רוצה להודות לשמעיה על הכנסת האורחים החמה. אנו פועלים תמיד למען לקוחות הקופה וגם כאן אנחנו שואפים להעמיק את שיתוף הפעולה במיוחד במכון השמיעה שנחשב לאחד ממכוני השמיעה המקצועיים באזור המרכז, הן בזמינות תורים גבוהה עבור מבוטחי הקופה והן ברכישת מכשירים ואביזרים נלווים".

הרב יהושע רייס סמנכ"ל שמעיה הוסיף: "אני שמח לארח את הרב משה כהן וכל הצוות הנכבד של מאוחדת. אני רוצה להודות ולציין את העבודה המקצועית מולם במהלך השנה כולה, בטוחני שבעקבות הביקור שיתוף הפעולה עם מאוחדת יגבר ואף יתרחב לתחומים נוספים".

מאוחדת שמעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד