י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
הצוות מתחנן לסיוע

דיווח: הרוסים מחזיקים רופאים וחולים בני ערובה

דיווח באוקראינה כי כוחות רוסים פלשו לבית חולים בעיר מריופול ולקחו את הצוות והחולים בני ערובה. עד ראייה מספר כי הרוסים יורים מתוך בית החולים. "צוות בית החולים מתחנן בפני הקהילה הבינלאומית לעשות הכול כדי לעצור את פשעי המלחמה המתמשכים על ידי רוסיה ולשחרר רופאים, חולים ואזרחים המוחזקים כבני ערובה על ידי צבא רוסיה"

דיווח: הרוסים מחזיקים רופאים וחולים בני ערובה
חיילים רוסים בפעולה צילום: משרד ההגנה הרוסי

באוקראינה מדווחים בשעות האחרונות על כך שכוחות רוסים מחזיקים חולים כבני ערובה ויורים מחלונות בית החולים בעיר מריופול המופגזת. הרוסים פלשו אל תוך בית החולים ולפי האוקראינים בצוות כמו גם החולים במקום נלקחו בני ערובה.

על פי העיתונאית האוקראינית אנסטסיה מגאזובה, החיילים נכנסו הבוקר (שלישי) לבית החולים לטיפול נמרץ אזורי בעיר מריופול. "הצוות והמטופלים של בית החולים מוחזקים כבני ערובה", כתבה מגאזובה.

אחד העדים טוען שחיילים רוסים מכריחים אזרחים נוספים להיכנס לשם וכך הופכים אותם לבני ערובה. עוד כתבה: "במקביל, הרוסים יורים על עמדות הצבא האוקראיני מחלונות בית החולים, בניסיון לחטוף אש בתגובה ולגרום להרוגים רבים במקום".

"לפי עד ראייה, החיילים הרוסים לא נותנים לאף אחד לצאת מבית החולים, ומאיימים לירות במי שינסה. אותם חולים שהסתכנו בבריחה, חזרו עם פציעות ירי. צוות בית החולים מתחנן בפני הקהילה הבינלאומית לעשות הכול כדי לעצור את פשעי המלחמה המתמשכים על ידי רוסיה ולשחרר רופאים, חולים ואזרחים המוחזקים כבני ערובה על ידי צבא רוסיה".

מלחמת אוקראינה רוסיה מריופול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד